Rose Cottage

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Rose Cottage

Bericht door Chantal » 26-07-2019 13:52

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Dit setje is de variatie op de Polly pocket Rose Hideaway. Hoewel ze allebei dezelfde naam dragen: beiden zowel Rose Cottage als Rose Hideaway zit het verschil hem vooral in dat bij de ene set er een paar stevige "takjes/sprietjes" achter de set uit steken. Dat is bij deze variant van de Polly Pocket Rose Cottage niet zo. Er zitten net zoals bij de andere set een paar zachte, stoffen blaadjes achter de mooie roze roos, maar de sprieten/takjes ontbreken. Bovendien is de kleur van het "gras" bij deze set helder groen en bij de andere set meer Turquoise groen en zitten er op deze set geen glitters.

En is het setje niet ontzettend leuk om te zien? Ik ben er gek op, vanaf het eerste moment dat ik dit setje online ergens zag wist ik dat ik ze graag wilde hebben, en dat is nu gelukt. De roos kan natuurlijk open geklapt worden, en het middelste gedeelte, het "hart" van de bloem, kan je uit de set nemen. Het bloemenhuisje is opgedeeld in een aantal ruimtes: een kamer om planten op te potten, een parfumerie, een eetkamer en een woonkamer. En elke kamer bevat zoveel prachtige details dat je er uren naar zou kunnen kijken.


Dit hoort er bij Rose Cottage:
Polly in een paars stoffen rokje. Bij de variatie set kan de kleur van het rokje verschillen, maar bij deze set hoort echt het popje met paarse rokje
Gele kever
Gele bloem

Dit beweegt er in deze Polly pocket:
Aan elke kant van de opengeklapte bloem zit een hekje dat open kan
De paddenstoel bij het setje kan open. Er is ruimte in voor de gele kever

Compleet: Ja

Plaats reactie