Crystal Heart Pendant

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Crystal Heart Pendant

Bericht door Chantal » 26-07-2019 13:46

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Is-ie niet prachtig? Wat een mooie intense kleur heeft dit setje en met de holografische achtergrond in het setje springt Polly meteen in het oog als je er naar kijkt. Heel erg mooi, en wat voel ik me gelukkig dat ik dit setje kon kopen. Ik heb het gekocht in de etsy shop We love Vintage Toys. Neem er zeker eens een kijkje als je op zoek bent naar een setje!
Deze mooie Polly Pocket Crystal Heart pendant stond al een hele tijd op mijn verlanglijstje. Ik zal jullie besparen hoe lang dat lijstje daadwerkelijk is, maar je kunt er vanuit gaan dat het zo ongeveer alles bevat wat ik nog niet in mijn collectie heb.

Zoals je ziet mist onderin de set één "steentje". Dit valt nauwelijks op, en eigenlijk ben ik al zo blij dat ik deze set nu heb dat het me ook niet heel veel uitmaakt. Ik vind hem schitterend. Letterlijk en figuurlijk. De meeste lockets die geen huisje bevatten, maar bestaan uit een losse voor- en achterkant met daarin ruimte voor 1 Polly Pocket popje, hebben een goudkleurig kettinkje. Dit setje heeft een mooi satijnen lintje met klik sluiting. Het originele lint hangt er nog aan. Bijzonder toch, na zoveel jaar?!

Dit hoort er bij Crystal Heart Pendant:
Polly
Satijnen lint met kliksluiting
Dieproze voorkant
Goudkleurige achterkant met holografische achtergrond

Wat beweegt er in deze Polly Pocket?
Er kan niets bewegen maar je kunt de locket natuurlijk wel open maken om Polly er in te zetten of eruit te halen.

Compleet: Ja, maar er is één klein stukje van het dekseltje afgebroken onderin de "punt" van de set

Plaats reactie