Als eerste...

Stel je zelf even voor, en vertel op welke manier jij bezig bent met Polly Pockets.<br>
Tell us something about yourself and how you came across this message board.
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Als eerste...

Bericht door Chantal » 06-02-2014 15:50

... dus dan zal ik ook maar het goede voorbeeld geven :wink:

Mijn naam is Chantal en ik ben 30 jaar oud. Als kind heb ik ooit eens een paar Polly Pockets gekregen met verjaardagen en andere feestdagen. Van de meeste setjes die ik toen had weet ik maar weinig meer, maar de High Street Money box herinner ik me nog goed. Na verloop van tijd zijn al mijn Polly Pockets verdwenen maar sinds een paar jaar begon het weer te kriebelen en sinds december 2013 ben ik helemaal opnieuw begonnen met het verzamelen. Een van de eerste sets die ik weer opnieuw kocht was, natuurlijk, de High Street money Box en nog een aantal Winnie de Pooh sets. Ik heb iets met Knorretje dus toen ik die sets voorbij zag komen kon ik me niet inhouden :mrgreen:. Ondertussen is mijn Polly Pocket verzameling flink gegroeid, mede dankzij een aantal andere enthousiaste verzamelaars die me helpen ontbrekende onderdelen bij elkaar te zoeken en zo setjes compleet te maken.

Naast het verzamelen van PP heb ik ook nog een aantal andere hobbies, die zal ik maar niet allemaal opnoemen maar waar ik de laatste tijd voornamelijk mee bezig ben is kaarten, cadeautasjes- of doosjes van papier maken en zelf glaskralen branden. Ik woon samen met mijn lieve vriend Wim - die dit forum opgericht heeft - en samen hebben wij een herdershond die ons én de Polly Pockets trouw bewaakt.

Ik hoop dat we er met elkaar een leuk, gezellig en informatief forum van kunnen maken en elkaar op weg kunnen helpen met het verzamelen van sets of onderdelen.

Plaats reactie