Hallo vanuit België!

Stel je zelf even voor, en vertel op welke manier jij bezig bent met Polly Pockets.<br>
Tell us something about yourself and how you came across this message board.
Sparkalisha
Berichten: 10
Lid geworden op: 16-05-2014 15:55

Bericht door Sparkalisha » 17-05-2014 19:58

Oh zo'n mat moet je zeker maken!! Lijkt me helemaal geweldig!! Groot stuk karton, daar papier op plakken, en tekenen maar :D
Haha yeah misschien moet ik die foto's inderdaad maken en uploaden.. hmm.. ;) doe ik :D

Ik heb zo'n magneet-set gezien op YouTube ja.. zag er heel magisch uit!! Wil ik zeker een keer proberen te pakken te krijgen deze zomer, als ik weer tijd heb voor leuke dingen. :D

Ik wil deze zomer ook zelf custom poppetjes maken en een custom huisje (mijn pa helpt me wel met scharnierpunten enzo), dan kan ik mijn vrienden maken, en allemaal in een magische eigen wereld wonen :D

:3
Als het maar glittert, zeg ik altijd.

Anne-Marie
Berichten: 6
Lid geworden op: 15-03-2014 14:30

Hoi hoi

Bericht door Anne-Marie » 18-05-2014 11:52

Ik zie jullie berichtjes ik weet niet goed hoe een forum werkt maar ik doe mijn best, Leuk dat Sparkalisha erbij is gekomen gezellig om te kletsen over Polly Pocket en leuke foto's trouwens.
Ik zal mijn best doen om wat vaker te komen op het forum.
Leuk om de verhaaltjes te lezen bedankt!

Sparkalisha
Berichten: 10
Lid geworden op: 16-05-2014 15:55

Bericht door Sparkalisha » 18-05-2014 14:42

Hey hey ^_^

Dankje, ik ben van zin er deze zomer een hele hoop meer te maken, dan heb ik er fatsoenlijk tijd voor ;)
Als het maar glittert, zeg ik altijd.

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

voor sparkle

Bericht door Libby » 25-02-2016 22:40

dag Sparkle ,

ben je nog actief op dit forum ?
ik ben er net bij :Libby
wat een fantastische hoeveelheid Pockets zeg !
zelf spaar ik de wat grotere polly pockets
misschien heb je mijn foto's al gezien ??
deze week geplaatst ben benieuwd wat je er van vind
groetjessssss Libby

Mugje
Berichten: 27
Lid geworden op: 07-12-2016 11:08

Bericht door Mugje » 07-12-2016 11:23

Wat tof al die foto's met verhaaltjes erbij! Maakt me weer helemaal enthousiast en ik ga zo even foto's maken om hetzelfde te doen (ik had echt eindeloos veel en lange verhalen..). Ik heb alleen bij lange niet zoveel PP's xD Maar twee helaas en ze zijn tegenwoordig zo onbetaalbaar ( Ik ben nog aan het uitzoeken of die van mijn zusje nog ergens bij mijn ouders rondzwerft.

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 07-12-2016 15:25

Hoi Mugje,

Welkom hier, wat leuk dat je je aangemeld hebt :-)
Voel je vrij om te posten/foto's te showen. Het maakt niet uit hoeveel Polly Pockets je hebt om er van te kunnen genieten toch?
Ze zijn inderdaad echt mega duur geworden, in de paar jaar dat ik verzamel is de prijs zo'n beetje verdrievoudigd.
Ik hoop voor je dat je de Polly's van je zusje nog vindt, het is altijd leuk om collectie uit te breiden :-) en tot die tijd weet je je misschien we te vermaken met foto's bekijken van de Polly's hier :-) .

Plaats reactie