Wim

Stel je zelf even voor, en vertel op welke manier jij bezig bent met Polly Pockets.<br>
Tell us something about yourself and how you came across this message board.
Plaats reactie
Wim
Site Admin
Berichten: 22
Lid geworden op: 06-02-2014 12:52

Wim

Bericht door Wim » 06-02-2014 18:23

Hoi ik ben Wim. Mijn vriendin is al een tijdje bezig met het verzamelen van Polly Pockets.
Op internet heb ik zitten zoeken naar een forum dat daar mee te maken had. Wat ik tegen kwam was niet echt interessant, dus ben ik zelf op zoek gegaan naar een gratis forum. Dat is deze dus geworden.
Zelf ben ik geen verzamelaar van de Polly Pockets maar het is wel leuk om de techniek er achter te zien. Het forum is wel iets wat mijn interesse heeft dus daar zal ik me dan ook in hoofdzaak mee bezig houden.
Zijn er vragen of dingen zijn niet duidelijk dan zal ik daar zeker mee proberen te helpen.
Veel plezier op dit forum.

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 09-02-2014 14:00

Leuk dat de held die mijn kast voor de Polly Pockets in elkaar gezet heeft en zich niet stoort aan mijn snel groeiende verzameling zich ook voorgesteld heeft :D

Mugje
Berichten: 27
Lid geworden op: 07-12-2016 11:08

Bericht door Mugje » 07-12-2016 19:08

Haha handig zeg! Dat vriendlief geen moeite heeft met de verzameling ^_^
Ik wacht het hier nog even af, ik heb net mijn derde setje online gekocht en daar reageerde hij vooral op met een 'besteed er niet te veel geld aan aub...' xD

Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Bericht door Chantal » 07-12-2016 19:31

Nee hij heeft er helemaal geen moeite mee zelfs, daar heb ik echt geluk mee.
Hij heeft wekenlang gezegd dat we onze logeerkamer maar moesten gaan gebruiken als kamer voor de Polly Pockets zodat ze meer ruimte hebben en ik weigerde in alle talen, maar op een gegeven moment was het gewoon wel het handigst dus toen heeft hij meegeholpen met alles in orde maken.
Het is ook wel een hele dure hobby, maar ik hoop dat na kerst de prijzen wat zakken. Ken je dewebsite van Anne-Marie Bouwmeester? Zij heeft vaak ook setjes en vraagt helemaal niet de hoofdprijs.

Welke setjes heb je, weet je de namen of kan je beschrijven/foto laten zien van hoe ze eruit zien??? Ben benieuwd :-)

Mugje
Berichten: 27
Lid geworden op: 07-12-2016 11:08

Bericht door Mugje » 07-12-2016 21:20

Post met foto's gemaakt! Alleen werken de foto's niet (

Plaats reactie