Llama party

Nieuwe Polly Pocket sets met als jaar 2022. Hier staan alle setjes uit mijn verzameling die op de onderkant het jaartal 2022 hebben staan, ook als ze pas in 2023 op de markt gekomen zijn. Heb jij zelf een andere set? Zet hem er vooral bij, zo wordt het overzicht steeds wat completer.
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Llama party

Bericht door Chantal » 21-04-2023 14:58

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Dit setje, behorende bij de Pajama Party reeks waar ook het beren-tasje, het grote Pajama Party Sleepover house met wel 4 verdiepingen en de Sleepy pets compacts bij horen, is een Llama piñata. Het is niet de eerste Polly Pocket Pinãta, er is namelijk ook al een Eenhoorn Piñata en een Flamingo set gemaakt. Hardstikke leuk want de spulletjes die erbij horen zitten in ondoorzichtige zakjes. Vaak is hier per set ook wat kleurvariatie in te vinden. Soms denk ik dat het maar net is wat ze nog hebben liggen, maar dat maakt het natuurlijk niet minder leuk. Het voelt voor mij een beetje als de ultieme grabbelton. Je weet al zeker dat je iets leuks hebt, want de Lama is aan de buitenkant al kei schattig, en dan zitten er ook nog extra kleine friemeldingetjes bij waar ik zeker weten gelukkig van wordt. Volgens de verpakking zitten er 2 popjes en 25 verrassingen bij. Of dat in totaal is of je de popje hier nog bij op kunt tellen gaan we hieronder zien:

Zoals je ziet zitten er ook nu weer veel spulletjes bij die ook bij andere setjes zaten. Zoals de feestmutsjes die onder andere bij Polly;s Birthday Party en de feestmutsjes zaten. De bedjes heb ik eerder gezien bij het berentasje. Dat geldt ook voor de Lama's, het taartje, de glijbaan, de vishengel, de radiospeler, het visje, de bloemetjes en de zwemband. Gelukkig zitten er ook (voor mij) nieuwe dingen bij, en het setje zelf is natuurlijk ook heel leuk om te ontdekken.

Zo is er onderin een water-hindernisbaan! Suuuuuuperleuk bedacht. Er is een vuurkorf die je kan draaien, maar er zijn ook een mini stokje met (nep- uiteraard) marshmallows bijgeleverd zodat de popjes smores kunnen maken. Bovenin zie je een grote tent en een zon waar de luchtballon aan gehangen kan worden. Er is natuurlijk nog heel veel meer te ontdekken in deze set, het is eigenlijk teveel om op te noemen :) . Je kunt de popjes en andere items op vaste plekken in de set prikken zodat ze goed blijven staan.


Dit hoort er bij deze Llama party polly Pocket:
Popje Polly
Popje Lila
Blauwe en gele Lama
Grote roze lama die je op kunt hangen
Luchtballon
Twee feestmutsjes
Een parasol
Een boog van ballonnen
Een vosje (?)
Picknicktafel
Zeilbootje
Glijbaan
Zwemband
Vishengel
Radio
Taartje
Stokje met marhsmallows
twee bedjes
Twee bloemetjes
Stokje met worstjes voor op de bbq
uiltje
Visje
Flamingozwemband

Dit kan er bewegen in deze set:
De tent kan open
De hindernisbaan kan opengevouwen worden
Het kampvuur kan je omdraaien en wordt dan een grill
Het klepje in de rots kan open en kan dienen als hol voor de dieren

Compleet: Ja

Plaats reactie