Pet Adventure Treehouse

Hoe leuk zijn de nieuwe setjes uit 2021. Setjes in allerlei vormen, in allerlei thema's. Waar Polly Pockets vroeger vooral op meisjes gericht waren zijn ze nu met de tijd meegegaan en veel meer neutraal. Voetbalsetjes, setjes met zowel aliens als prinsessen, schattige dierensetjes en ga zo maar door. Voor wie nog niet "om" was aan het begin van de productie van de nieuwe Polly Pockets: Ze worden steeds leuker, kijk maar eens in dit deel van het forum!
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Pet Adventure Treehouse

Bericht door Chantal » 02-05-2023 11:04

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Dit mooie, vrolijk gekleurde setje stond al even op mijn verlanglijstje. Ik heb het al enkele keren in mijn handen gehad, maar de originele verkoopprijs van 53,95 was me toch echt te gortig. Later zag ik hem ergens nog voordeliger en uiteindelijk heb ik een goeie deal kunnen sluiten voor een nieuw in de verpakking set op Vinted. Dat was dus deze gave boom. Ondanks dat ik hem al eens in het echt gezien had is de set toch aanmerkelijk groter dan ik eigenlijk dacht. Het artikelnummer van deze set is HHJ06


Er zitten veel losse items bij de set, die je hier en daar in de set op bepaalde plekken vast kunt prikken zodat ze steviger staan. Daarnaast kan de set in de breedte aan allebei de kanten open klappen door met de zwaan-auto over de "drempels" te rijden. Bij de grote drempel midden in de set bewegen dan de zijkant naar opzij en bij de kleine drempel bij het water klapt de grote golf bovenin open. Superleuk, maar ben je er niet op bedacht kan het zijn dat je de eerste keer even schrikt want het gaat met best wel wat geweld. Er zit overigens een gebruiksaanwijzing bij, echter staat hier niet op dat je de "kabelbaanstoel" op meerdere plekken in de set op kunt hangen. Zo is er een "holletje" net boven de doorgang in de paarse boom, in de grote golf en in de blauwe verdieping kan je het ook ophangen.

Dit hoort er bij de Pet Adventure Treehouse
Polly
Shani
Hangmat
Picknicktafel
Schommel
Wip
Stoeltje voor aan kabelbaan
Auto in de vorm van een zwaan
Zwemband in de vorm van een zwaan
Ligbadje (kan open)
Hondje
Kat
Eekhoorn
Lieveheersbeestje
Vlinder
Bloem
Uil
Picknickmandje (kan open)

Dit beweegt er in deze Polly pocket
Bovenin onder het bladerdek hangt een schommel die beweegt
Onder het bladerdek zit een opbergvakje met klepje voor de losse spulletjes
Het radje van de hamster draait rond
Het deurtje van de kattenmand kan open
Het deurtje van het toilet kan open
De set klapt open door op de paarse "drempels" te duwen
In het klemmetje dat bij het muurtje onder de golf zit kan je een popje doen en dat kan dan van boven naar beneden bewegen
De Luchtballon kan tussen de verdiepingen naar boven en naar beneden

Compleet: Ja

Plaats reactie