Cuddly Cat Purse

Hoe leuk zijn de nieuwe setjes uit 2021. Setjes in allerlei vormen, in allerlei thema's. Waar Polly Pockets vroeger vooral op meisjes gericht waren zijn ze nu met de tijd meegegaan en veel meer neutraal. Voetbalsetjes, setjes met zowel aliens als prinsessen, schattige dierensetjes en ga zo maar door. Voor wie nog niet "om" was aan het begin van de productie van de nieuwe Polly Pockets: Ze worden steeds leuker, kijk maar eens in dit deel van het forum!
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Cuddly Cat Purse

Bericht door Chantal » 21-04-2023 15:02

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Deze Polly pocket uit 2021 heeft een naam die erg doet denken aan een setje van vroeger, namelijk de Cuddly Kitty set uit 1993. En toch zijn ze qua uiterlijk, en zeker qua formaat niet met elkaar te vergelijken. Waar de Cuddly Kitty set in je handpalm past, kan je deze Polly Pocket Cuddly Cat set dragen als tasje. Je kunt er, afgezien van de bijgeleverde popjes en extra's niet iets in bewaren, maar dat mag de pret niet drukken, want wat een leuke set is dit. Ik, op het moment van schrijven bijna 40, kon niets anders dan jubelend door het huis lopen op zoek naar mijn man, om te laten zien hoe ontzettend geweldig dit setje is. Hij moest dan ook verplicht even kijken naar de kanarie die erbij zit, welke acuut tot mijn favoriete diertje van deze set is gemaakt.

Het setje hoort bij de Starring Shani serie, net zoals bijvoorbeeld de Art Studio Starring Shani Polly Pocket set. Bijna alle setjes uit 2021 hebben aan de buitenkant ook een leuke feature, bij de Sushi shop cat is dat bijvoorbeeld een Squishy aan de buitenkant van de set, waar het bij Otter Aquarium compact polly pocket en bij deze Cuddly Cat Purse juist een zacht vachtje is. Wist je dat er nog meer setjes zijn die je als tas kunt dragen? Wat denk je van de Teddy Bear Purse of de grote Theme Park Backpack Polly Pocket. Er zijn nog veel meer setjes die je als tasje met je mee kunt nemen, daarvoor verwijs ik je graag naar de overzichtspagina's. De artikelcode van deze Cuddl Cat set is HGT16. Wat bijzonder is om nog te vermelden is dat in mijn set de balie onderin wit is, terwijl ie op de foto's van Mattel oranje is. En het trapje onderin achteraan de set is juist oranje terwijl het op de foto's van Mattel wit is. Na wat zoekwerk kwam ik een filmpje tegen op Youtube van RetroRachel, en zij heeft inderdaad een set waarbij de kleuren omgewisseld zijn met de set die ik heb. Zo zie je maar, altijd goed opletten bij Polly Pocket want voor je het weet heb je een variatie in handen waar je eigenlijk niet eens vanaf wist!

Dit hoort er bij deze Polly Pocket:
Shani
Shani's moeder(?) al wordt ze op de website van Mattel beschreven als "friend"
Een konijntje
Een een Corig
Een liggende kat
Een zittende kat (captain Collywobbles (?)
Een kanarie
Een visje
Een paard
Een schildpad
Een reisbox
Een bank
Een badje
Een trimmers-trolley
Twee balletjes
Een kattenmandje in de vorm van een kat
Een plant in een katten-plantenpot
Twee kragen (ook wel lampenkappen genoemd door huisdier-baasjes) voor als een dier bij de dierenarts geweest is

Dit kan er bewegen in deze Cuddly Cat Purse:
De bubbeltjesbovenkant van het badje kan je opklappen zodat er een diertje in kan
De reismand kan open
De twee verdiepingen in het onderste deel kunnen naar buiten toe opzij geschoven worden
Het blauwe loopplankje op de linker uitklapbare verdieping kan je uitklappen als loopplank voor de dieren
Door aan het blauwe hendeltje midden onderin de set te draaien gaat het groene ronde grasveldje ronddraaien
Het hekje van de wei kan open
Het deurtje van het hondenhokje kan open
Op de bovenste verdieping zie je een onderzoekstafel met daar achter een plaatje van een kat. Dat kan je naar beneden schuiven en dan zie je de "röntgenfoto" die van de kat gemaakt is.

Compleet: Ja

Plaats reactie