Sushi Shop Cat

Hoe leuk zijn de nieuwe setjes uit 2021. Setjes in allerlei vormen, in allerlei thema's. Waar Polly Pockets vroeger vooral op meisjes gericht waren zijn ze nu met de tijd meegegaan en veel meer neutraal. Voetbalsetjes, setjes met zowel aliens als prinsessen, schattige dierensetjes en ga zo maar door. Voor wie nog niet "om" was aan het begin van de productie van de nieuwe Polly Pockets: Ze worden steeds leuker, kijk maar eens in dit deel van het forum!
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Sushi Shop Cat

Bericht door Chantal » 15-08-2022 19:00

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Dit leuke setje is niet zo groot als dat het er op de foto's uit ziet. Het hoort bij de Starring Shani serie, waar ook de Art Studio, Field Trip, Cuddly Cat purse en de Talent Show bij horen. Dit Polly Pocket Sushi Shop cat setje heeft als artikelnummer HCG21. Wat zo leuk is, is dat de voorkant van de set soort van interactief is. Er zit namelijk een squishy op in de vorm van Sushi, vastgehouden door een kat. Het setje wordt ook wel Zen cat compact genoemd.

De binnenkant van de set stelt dus een Sushi restaurant voor met een ronddraaiende tafel, waarbij in het midden een katje staat. Bovenin is het dakterras en daaronder achter het deurtje zie je de keuken met katten die hard aan het werk zijn om de sushi te bereiden en de klanten te bedienen. Ook bij dit setje zijn de details weer veel mooier vormgegeven dan bij de sets uit bijvoorbeeld 2018. Meer kleur, betere achtergrondplaatjes en bovenal steviger. Ik hoef niet meer bij alles wat ik aanraak bang te zijn dat ik het afbreek. Bij deze set zitten veel losse items die je zelf op bepaalde plekken op de set op pinnetjes kunt steken zodat ze goed blijven staan. Erg handig.


Dit hoort er bij deze Polly Pocket:
Polly
vriendin
Kersenbloesemboom
Drankautomaat-machine
Grill/Barbeque
Poke Bowl
Dienblad/schaal met sushi
Stekertje in de vorm van een visje
Twee stoeltjes
Softijsje
Blauw bakje in de vorm van een lucky cat (ijsje?)
Katje
Kraampje

Dit kan er bewegen in deze Sushi Shop Cat:
De grote deur bovenin kan open
De ronde tafel rond de kat kan draaien
Het klepje van de drankautomaat kan open, er ligt een blikje in
Het rooster van de grill kan je draaien

Compleet: Ja

Plaats reactie