Art studio Starring Shani

Hoe leuk zijn de nieuwe setjes uit 2021. Setjes in allerlei vormen, in allerlei thema's. Waar Polly Pockets vroeger vooral op meisjes gericht waren zijn ze nu met de tijd meegegaan en veel meer neutraal. Voetbalsetjes, setjes met zowel aliens als prinsessen, schattige dierensetjes en ga zo maar door. Voor wie nog niet "om" was aan het begin van de productie van de nieuwe Polly Pockets: Ze worden steeds leuker, kijk maar eens in dit deel van het forum!
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Art studio Starring Shani

Bericht door Chantal » 15-08-2022 18:50

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Dit leuke hartvormige setje hoort bij de Starring shani lijn, die bestaat uit meerdere setjes, zoals een katvormige tas, een talentenshow en een fieldtrip + museum. Ik ben dan meteen reuze benieuwd of er ook een lila en/of nick serie komt. Maar eerst geniet ik volop van dit setje. Ik heb zelf, naast Polly Pockets, ook veel andere creatieve hobbies, zoals op verschillende manieren werken met glas (neem eens een kijkje op glasvanchantal.nl ), urban sketching (staat op een laag pitje) maar ik heb ook veel met papier gewerkt. Dit setje past dus precies in mijn straatje zoals ze dat dan zeggen. De artikelcode is HGT15

Wat erg leuk is aan dit setje is dat je door het kwastje vochtig te maken kunt tekenen in de set. Probeer dit wel echt alleen op de aangegeven gebieden te doen. Dat zijn de ingelijste frames. Je voelt ook dat de structuur hiervan anders is dan van de rest van de set. Ik weet niet hoe waterbestendig het overige achtergrond"papier" is. Er komen gekleurde jurkjes, hartjes en allerlei andere plaatjes tevoorschijn. In de rots die bedoeld is voor beeldhouwen past precies een katje, superschattig. Verder kan je het atelier inrichten zo je wil door de losse items op de daarvoor bestemde pinnetjes te prikken.


Dit hoort er bij deze Polly Pocket:
Shani
Vriendin
Kroon
Camera aan draagriem
Schilderspalet
Paspop
Rots om te beeldhouden (kan open)
Paarse kat
Gele kat
Schildersezel
Schildersdoek
Naaimachine
Grote pot
Bank
Kwastje

Dit kan er bewegen in deze Art Studio set:
De grote donkerroze klep kan open, dan zie je het atelier met werkbank
Op het podium onderin zie je een gele schijf waar je wat op kunt zetten en die kan draaien
Door aan het kleine paarse tandwieltje naast het pottenbakkerswiel te draaien, gaat de pot draaien en is het net alsof de kat ermee speelt
Door het kwastje vochtig te maken kan je op bepaalde "ingelijste" plekken in de set kleur tevoorschijn toveren. Zodra het droog is verdwijnt de kleur weer en kan je het weer opnieuw doen. Erg leuk!

Compleet: Ja

Plaats reactie