Otter Aquarium

Hoe leuk zijn de nieuwe setjes uit 2021. Setjes in allerlei vormen, in allerlei thema's. Waar Polly Pockets vroeger vooral op meisjes gericht waren zijn ze nu met de tijd meegegaan en veel meer neutraal. Voetbalsetjes, setjes met zowel aliens als prinsessen, schattige dierensetjes en ga zo maar door. Voor wie nog niet "om" was aan het begin van de productie van de nieuwe Polly Pockets: Ze worden steeds leuker, kijk maar eens in dit deel van het forum!
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Otter Aquarium

Bericht door Chantal » 09-01-2022 19:55

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding


Sinds de vrijgave van de foto's van de nieuwe serie Polly Pockets, wist ik zeker: dat Polly Pocket Otter Aquarium setje, dat MOET ik hebben. Ik houd, ondanks mijn leeftijd, nog steeds erg van zachte dingen, dekentjes, knuffels en nu dus ook deze Otter Aquarium set. Misschien ben je nu even de kluts kwijt, want het is toch een plastic speelgoedsetje?! Ja, en nee! Zoals de Candy Cutie Gumball Compact Polly Pocket aan de buitenkant een "glas" heeft met daarachter glimmertjes die je kunt schudden, of de Dolphin Beach Polly Pocket een squishy op de voorkant heeft, zo heeft dit otter setje een heeeeel zacht vachtje op de voorkant. Veel zachter nog dan je je voor kunt stellen. Of in elk geval, zachter dan ik me voor kon stellen. Daarnaast zitten er nog mega veel leuke kleine dingetjes bij waarmee je je eindeloos kunt vermaken.

Dit setje is, zoals veel setjes vanaf 2020 voorzien van de zogenaamde "Pop&Swap" techniek, wat zoveel inhoud als dat alle items die erbij zitten een klein gaatje onder de voetjes/het lijfje hebben, en er in de set talloze pinnetjes zitten waarop je alle kleine bijgeleverde popjes en dingetjes kunt bevestigen. Zo heb je nog veel meer beweegruimte dan bij de vintage polly pockets en zelfs dan bij de setjes met de Polly Stick technologie. De artikelcode van dit setje is HCG16


Dit hoort er bij deze Polly Pocket:
Polly
Nicholas
Otter
Narwhal
Zeehond
Pinguin
Dolfijn
Krab
Schildpad
Zeepaardje
Zeester
Visje
Zeepaardjeswip
Een soort aquarium

Dit beweegt er in de Otter Aquarium set:
De dolfijn bovenin kan door het railtje bewegen en ook een beetje draaien
Het aquarium links bovenin kan open
De glijbaan (die je er wel even zelf in moet klikken) kan inklappen zodat je setje nog dichtkan
Het gele rondje links voorin, dat een kwallen tank voorstelt, kan draaien
Het plaatje op het witte "aquarium" standaardje dat erbij zit kan draaien
De zeepaardjes wip kan bewegen

Compleet: Ja

Plaats reactie