Spin n Surprise waterpark

Een heleboel leuke nieuwe setjes in onder andere diervormen, grappige waterspelletjes, kastelen met veel verrassingen en nog veel meer leuke Polly Pocket sets met productiejaar 2020
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Spin n Surprise waterpark

Bericht door Chantal » 15-08-2022 18:42

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding


Dit leuke setje hoort bij de Polly Pocket Themepark Adventures serie, net zoals de Rainbow Funland Fairy Flight Ride, de andere Spin n Surprise playset in de vorm van een grote ijsco, de Mermaid Cove Ride en de Tiny is Mighty theme park backpack. Het Polly Pocket setje waar deze pagina over gaat heeft als artikelnummer GYW08 en kan gedragen worden als een tasje. Het setje zelf vond ik in eerste instantie niet erg aantrekkelijk vanwege de kleuren, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik hem in het echt beduidend leuker vindt dan op foto's. Ik dacht dus altijd dat het ijsje veel leuker zou zijn, en aan de buitenkant is dat ook zeker waar, maar de binnenkant, dat wordt toch echt gewonnen door dit waterpark setje!

Toen ik hem ontving en het setje opende werd ik meteen blij van de ananas "fontein", het mandarijnen-pompje en de aardbeien-draaimolen. De rest van het setje heeft weinig bijzonderheden, maar er zitten zo ontzettend veel extra dingen bij dat je het helemaal naar je eigen wens in kan delen, en het natuurlijk ook steeds kan veranderen. Je kunt echt met water spelen in deze set, er is weinig dat kan beschadigen (qua papieren decoraties).


Dit hoort er bij deze Polly Pocket waterpark set:
Polly
Shani
Flippers om te duiken
Geel kraampje met turquoise luifel
Oranje rieten kraampje
Zeilbootje
Parasol
Glijbaan
Twee trays met drinken
Zonnebed
Octopus
Zeepaardje
Dolfijn
Paarse beker
Oranje bord met eten
Groene struik met magenta bloem
Drie zwembanden (een flamingo, en twee citrusvruchten)
Een jetski
Een supboard
En een kano


Dit kan er bewegen in deze set:
Door aan het rietje te duwen beweegt in de binnenkant de springplank
Druk op het kroontje van de ananas en er spuit water omhoog uit het zwembad (Wel zelf het water in de set doen natuurlijk)
Het glijbaantje kan van deze verdieping af opengeklapt worden naar de volgende verdieping
De aardbei-draaimolen kan draaien
Het transparante glijbaantje in de zijkant kan opengeklapt naar de volgende verdieping
Door bij de mandarijn op het kroontje te drukken spuit water uit het zwembadje omhoog

Compleet: Ja

Plaats reactie