Unbox-it Popcorn playset

Een heleboel leuke nieuwe setjes in onder andere diervormen, grappige waterspelletjes, kastelen met veel verrassingen en nog veel meer leuke Polly Pocket sets met productiejaar 2020
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Unbox-it Popcorn playset

Bericht door Chantal » 06-07-2022 13:41

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ik heb even getwijfeld of ik dit setje zou kopen, het zetje in de rug kreeg ik in 2022, toen ik zag wat voor nieuwe sets er vanaf mei weer aankomen en ik nog lang niet "bij" was met het verzamelen van de setjes die er al waren. En dat terwijl ook dat leuke sets zijn. Maar met een budget moet je soms keuzes maken, en zo kwam het dat ik nu pas dit setje kocht bij een wederverkoper van Bol.com. Deze bioscoop is een van de grotere sets. Er zit van alles en nog wat bij, wel 20 accessoires! Wil je weten wat er precies bij deze Polly Pocket Unboxit Popcorn box playset zit? Kijk dan verder onderaan de pagina


Het is me bij het openen van de set eerlijk gezegd niet helemaal duidelijk hoe het allemaal precies werkt, dus tijd om op onderzoek uit te gaan. Het karton aan de buitenkant haal je er voorzichtig af, door het setje aan het hengsel omhoog te tillen (eerst het plastic dat eromheen zit losmaken natuurlijk). De voorkant van de set kan vervolgens opengemaakt worden (let op: klittenband). Aan de binnenkant van de set zie je vervolgens een plastic houder met twee stiften/pennen en een 3d afbeelding. Voor het maken van de foto's wilde ik de voorkant goed openklappen, maar dan scheurt het karton meteen in, dat is wel echt een ontwerpfoutje wat mij betreft. Het popcorngedeelte kan je naar achteren toe openklappen, waarna je de hartvormige 3d bril ziet. Dan start de zoektocht naar de popjes. Wat blijkt, het popcorngedeelte bestaat uit twee lagen. In de ene laag zit de bril, in de laag daarboven twee popjes. Daarnaast vind je in dit vak ook een zakje met een groot toegangsticket met 3d afbeelding op de achterkant, nog een 3d plaatje waar op de achterkant twee kleine kleurplaatjes (?) staan en een gebruiksaanwijzing.


In het grootste vak van de set vind je een display met daarin drie tiny take-away sieraden. Dus in dezelfde stijl als die uit 2018 en 2019. Stiekem zijn deze hangers de grootste reden dat ik deze set gekocht heb, maar dat vertel ik natuurlijk tegen niemand ;). Je ziet een hamburger, een beker popcorn (met leuke verrassing er in) en een beker drinken (ook met nog een accessoire er in). Alle drie kunnen ze open. In het karton waar de tiny takeaways vastgeklemd zitten, zitten nog een paar verrassingen, vergeet dus niet te kijken! Daarboven zitten nog een vliegtuigje, een goudkleurige ketting en een game-console geklemd. Vergelijkbaar met de accessoires die bij de Arcade set en Diner zaten.


Het blauwe gedeelte, waar je zojuist het plastic met de losse accessoires hebt afgehaald kan je nu naar beneden toe openklappen. Je ziet nu de bioscoopzaal met 8 stoeltjes en wederom een ander 3d plaatje. Deze afbeelding kan je verwisselen met de andere kaarten die je eerder uitgepakt hebt. Er is dus meer dan genoeg te beleven en alleen het uitpakken van deze set is al een feestje. De set is oa te koop bij bol.com, en is daar op dit moment (26-4-22) ook het voordeligst. De artikelcode van de set is GVC96.


Dit hoort er bij deze Polly Pocket:
Polly
Lila
3d bril
goudkleurige haarclip
paarse drinkbeker tiny takeaway
Popcorn tiny takeaway
Hotdog tiny Takeaway
Goudkleurige ketting
Ring
4 3d kaartjes
2 pennen
gele mini drinkbeker
doos met pizza
tray met twee bekertjes drinken
vliegtuig
gameconsole
kartonnen reclamebordjes van films die gespeeld worden in de bioscoop
Dit kan er bewegen in deze set;

De voorkant klap je naar opzij open
Het grote turquoise/blauwe gedeelte (dit stelt de kassa voor waar je lekkers kunt kopen) klap je naar beneden
Het popcorn gedeelte klap je omhoog open. Dit bestaat uit twee vakjes
Je kunt je telefoon in de set klemmen zodat je ook echt Polly Pocket video's kan kijken! Hoe cool is dat. Al moet ik toegeven, als ik niet over deze functie gelezen had, ik het ook niet geweten zou hebben.
Compleet: Ja

Plaats reactie