Sand Secrets serie 3 setje 3 Panda

Polly Pockets uit het jaar 2019. Op het moment alleen enkele setjes van een fastfoodketen, maar hopelijk volgen er gauw meer :)
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Sand Secrets serie 3 setje 3 Panda

Bericht door Chantal » 21-04-2023 14:29

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ja ja ja, het is eindelijk gelukt om, via Vinted weliswaar, een Sand Secrets van de derde serie op de kop te tikken. De eerste serie heb ik ondertussen compleet, van de tweede serie heb ik er nog geen enkele, en van de derde serie heb ik er ondertussen twee, namelijk deze Polly Pocket Sand Secrets met een Panda en Nick als popjes, en een met Polly en een superschattige dino .

Het setje komt normaal gezien zo ingepakt dat je niet kunt zien welk setje je koopt. Er zit het vierkante doosje in, een zakje Kinetic Sand en een zakje met de extra items. Het kinetic zand is superleuk want daar kan je mee spelen en kneden zonder dat alles onder het zand komt te zitten, het lijkt bijne een kruising tussen klei en los zand maar dan zonder de viezigheid. Altijd fijn voor de papa's en de mama's . De onderkant van de grote items die erbij zitten is een stempel waarmee je een figuur in het zand kunt drukken. In dit geval is dat een varen, maar bij de dino is het bijvoorbeeld een dinosaurus skelet.


Dit hoort er bij deze Sand Secrets:
Nick
Grote groene struik die open kan
Pandabeer
Kinetic Sand

Dit kan er bewegen in deze Polly Pocket:
Het petrolgroene blaadje van de grote struik kan je open klappen.


Compleet: Ja

Plaats reactie