Freezin Fun Narwhal

Polly Pockets uit het jaar 2019. Op het moment alleen enkele setjes van een fastfoodketen, maar hopelijk volgen er gauw meer :)
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Freezin Fun Narwhal

Bericht door Chantal » 29-03-2021 16:07

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Hoe leuk is dit setje?! Ik heb even gewacht met hem te kopen, want als er zoveel nieuwe Polly Pockets tegelijk uitkomen dan voel je dat toch wel even in je portemonnee. Dit setje heb ik gekocht op amazon.nl en er zat een kleine levertijd op, maar dat is niet erg. Wist je trouwens dat de prijzen op Amazon vaak veel lager liggen dan bij veel andere Nederlandse Webwinkels? Zeker de moeite waard om te kijken als je op zoek bent naar de nieuwe Polly Pockets. Ten tijde van het uitbrengen van deze Polly Pocket Freezin Fun Narwhal zijn onder andere ook deze setjes op de markt gekomen: Llama Music Party, Saturn Space Explorer Polly Pocket, Unicorn Party Playset Pinata Polly Pocket, Theme Park Backpack Polly Pocket, en de Jungle Safari Compact. De laatst genoemde heb ik niet gekocht omdat ik hem eigenlijk niet zo leuk vond, maar wie weet komt 'ie er toch ooit nog :) . Er was ook nog een mooie Seashell Purse, die heb ik later gekocht, tegelijk met het setje dat je hier onder ziet:

Ik vind de kleine pinguïns aan de binnenkant zoooo schattig, ze doen me denken aan de Arctic Pets Blauw uit 2000. Wist je dat het ijsbeertje, de ijsberg met mini narwhal en de slee met hond die bij deze Polly Pocket Freezin' Fun Narwhal zitten ook bij de Polly Pocket Advent Calender zaten. Het hondje met de slee achter vakje 2 en het ijsbeertje op de 4e dag. Het artikelnummer van deze Polly Pocket Narwhal is GKJ52

Dit hoort er bij deze Polly Pocket:
Polly
Lila
Husky
Slee
Ijsbeer
Velletje Polly Stick stickers

Dit beweegt er in de Freezin Fun Narwhal
Je kunt Polly in het klemmetje bovenin duwen en dan gaat ze met een soort touw-kabelbaan naar de andere kant
De deur van de Iglo kan open. Volgens de site van Mattel passen de popjes erin en glijden ze er aan de andere kant weer uit
Duw op de staart van de Narwhal en zijn kop komt omhoog
De ijsberg kan open en dan zie je een mini narwhal.
De twee pinguins kunnen bewegen

Compleet: Ja. Jammer genoeg is die van mij geleverd met uitgeveegde verf van het gezichtje aan de buitenkant.

Plaats reactie