Seashell Purse

Polly Pockets uit het jaar 2019. Op het moment alleen enkele setjes van een fastfoodketen, maar hopelijk volgen er gauw meer :)
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Seashell Purse

Bericht door Chantal » 26-03-2021 22:56

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Deze pocket in de vorm van een tasje is, laten we eerlijk zijn, best wel een beetje kitscherig en heel erg druk van binnen. Maar tja, eigenlijk is ie juist daarom ook wel erg leuk! Het doet me meteen denk aan Ariel, de kleine zeemeermin die allerlei spulletjes verzamelt uit de mensenwereld. Dit setje hoort bij de Tiny Power serie, en kan je dragen als een tasje, net zoals de Tropicool Pineapple Purse Polly Pocket, Theme Park Backpack Polly Pocket, Unicorn Party Playset Pinata Polly Pocket en de Rainbow Dream Cloud Purse

Ten tijde van het uitbrengen van deze Polly Pocket Seashell purse zijn onder andere ook deze setjes op de markt gekomen: Llama Music Party, Saturn Space Explorer Polly Pocket, Unicorn Party Playset Pinata Polly Pocket, Theme Park Backpack Polly Pocket, Freezin Fun Narwhal en de Jungle Safari Compact. De laatst genoemde heb ik niet gekocht omdat ik hem eigenlijk niet zo leuk vond, maar wie weet komt 'ie er toch ooit nog :) .
Er is zoveel te zien in deze set. Hij doet me enigszins denken aan de Sparkling Mermaid Adventure uit 1995, dat grote boek met de zeemeerminpopjes, schildpadjes, lichtjes en nog veel meer leuks. Dit setje heeft als artikelnummer GNH11. Er is veel te ontdekken in deze set, en als je goed zoekt, dan vindt je misschien zelfs wel een parel!


Dit hoort er bij de Seashell Purse set:
Popje / zeemeermin Polly
Popje Lila
Onderzeeboot/duikboot
Stickervelletje met speciale Polly Stick stickers.

Dit kan er bewegen in deze Polly Pocket:
De deur van het onderwaterkasteel kan open
De zeeschelp is een schommel
De parel klan open
Het surfbord beweegt op de golven
Je kunt een popje aan het anker klemmen en laten schommelen
Het popje kan op het zeepaardje zitten en 360 graden ronddraaien
Zet Polly of Lila op de armen van de octopus en laat ze ronddraaien
Door aan de kleine zeester te draaien gaan de haai en de zeeschildpad rondjes draaien

Compleet : Ja

Plaats reactie