Polly Pocket Pollyville Hotel

Polly Pockets uit het jaar 2019. Op het moment alleen enkele setjes van een fastfoodketen, maar hopelijk volgen er gauw meer :)
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Polly Pocket Pollyville Hotel

Bericht door Chantal » 26-03-2021 22:49

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Dit setje zal niet misstaan tussen de nieuwe Polly Pocket huisjes serie zoals de Arcade, Diner, Candy Shoppe Polly Pocket en de Pet Place Polly Pocket. Dit leuke hotel is voorzien van een mooie grote hal, met concertvleugel, een eetzaal met snoep-machine, een slaapkamer met eigen badkamer en een zwembad met glijbaan op de bovenste verdieping.

Ik was een beetje aan het mopperen tegen mijn man dat ik dit setje toen ik het online zag, veel leuker vond dan nu ik hem echt heb. Hij wees me op een paar details die de set dan toch weer wat interessanter maakten, zoals het aapje dat verstopt zit op de stam van de palmboom en de details op de snoep-machine zoals zakjes chips en flesjes limonade. De stoelen en tafel zijn dezelfde als die bij de Pollyville Ice Cream Truck maar dan in een andere kleur

Dit hoort er bij deze Polly Pocket:
Popje Polly
Popje Shani
Twee blauwe stoeltjes
Een gele tafel
Een bedje
Een snoepmachine
Een velletje Polly Stick Stickers


Dit beweegt er in deze set:
De draaideur naar de grote hal draait
De vleugel van de piano kan open
Het kleedje op de tafel van de ontbijtzaal kan je openen en dan zie je plaatjes van allerlei gerechten
De deur van de badkamer kan open
De lift kan omhoog en naar beneden
De lift kan open
Het klepje van de snoepautomaat kan open


Compleet: Ja

Plaats reactie