Themepark Backpack

Polly Pockets uit het jaar 2019. Op het moment alleen enkele setjes van een fastfoodketen, maar hopelijk volgen er gauw meer :)
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Themepark Backpack

Bericht door Chantal » 24-12-2020 13:35

Kijk dan hoe gaaf!!! Deze Polly Pocket Themepark Backpack is niet alleen leuk voor vele uren speelplezier, maar hij is ook makkelijk mee te nemen, want hij kan als rugtas gedragen worden. En niet alleen door kinderen, want de lussen zijn lang genoeg om ook door een volwassene gedragen te worden, dat vind ik dus superleuk! Beetje jammer dat ik er niet mee op straat durf, maar als ik 8 jaar oud was geweest had ik het wel geweten ;)

Dit setje wilde ik heel graag omdat ik graag het formaat en de binnenkant wilde vergelijken met de Pollys Wonderfull Wedding Party uit 1994. Dat is ook een groot hartvormig setje, met aan beide kanten twee extra stukken die je uit kunt klappen. De binnenkant van dit pretpark rugzakje doet me trouwens weer mee denken aan de Fairlylight Wonderland set uit 1993. Hoe dan ook, ik vind hem erg leuk. En toen ik de mini-golfballetjes zag in de verpakking was ik helemaal verkocht. Zoooo schattig!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding



Ik moet eerlijk zijn dat dit setje in het begin heel stroef dicht ging. Ik durfde niet door te duwen dus mijn lieftallige man heeft hem voor mij dicht gedaan. Ik hield mijn hart vast toen dat met een hele harde klik gepaard ging, maar het is allemaal goed gegaan. Zoals met alle Polly Pockets geldt ook hier: doe het met beleid, dan krijg je later geen spijt (oké, deze slogan heb ik net zelf verzonnen, maar het is wel waar). Als je dit setje open doet, klappen de twee zijflappen vanzelf uit, en als je hem dicht doet, dan klappen ze weer in. Denk er even aan dat je eerst kijkt of het huisje van de golfbaan en de banner van de voedselkraam wel dicht zijn geklapt, anders kon je wel eens voor onaangenamen verrassingen komen te staan.
Verder is de set natuurlijk weer voorzien van Polly Stick Stickers, die overigens nog niet al standaard in de set zitten op sommige plekken. Maar met het bijgeleverde stickervelletje kom je beslist geen stickers tekort.



Dit hoort er bij de Themepark Backpack:
Polly
Lila
Paardje
drie golfsticks
drie golfballetjes. Deze zijn echt heeeeel klein, dus let hiermee op bij kleine kinderen!
twee karretjes
een voedselkarretje
Polly Stick stickers

Dit beweegt er in deze Polly Pocket:
Draai aan de fontein onderin de set en de drie attracties daaromheen beginnen te draaien
De botsautootjes kunnen tegen elkaar aan botsen
Het ruimtestation kan open
De kikker op het groene bosje rechts vooraan kan draaien
Het huisje van de golfbaan kan open
Het molentje aan het huisje kan draaien
De vlag op de golfbaan kan draaien
De tafeltjes in het restaurantje kunnen draaien
De banner van het restaurantje kan opengeklapt
Je kunt het reuzenrad uitklappen en het kan draaien
Achter het reuzenrad staat een scherm waar de popjes met hun hoofd doorheen kunnen, dit kan opgeklapt worden
Het klepje daarboven met de schietschijven en de eendjes kan opengeklapt
Het bootje helemaal bovenin schommelt
De circustent kan open
In de circustent zijn twee touwen voor luchtacrobatiek waar je de popjes in vast kunt klemmen.

Compleet: Ja

Plaats reactie