Unicorn Party Purse

Polly Pockets uit het jaar 2019. Op het moment alleen enkele setjes van een fastfoodketen, maar hopelijk volgen er gauw meer :)
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Unicorn Party Purse

Bericht door Chantal » 21-09-2020 18:46

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ga er maar eens goed voor zitten want in deze set kan zoveel en er zit zoveel leuks bij dat ik wel even bezig ben om alles goed te omschrijven ;)
Deze Polly Pocket Unicorn Party Purse is eigenlijk een Piñata. Als je hem de eerste keer opent, dan valt er confetti in allerlei pastelkleurtjes uit en een heleboel zakjes en extra spulletjes! En dan komt het spannende gedeelte van uitpakken wat er allemaal in de zakjes zit, want in totaal zitten er maar liefst 25(!!!) speeltjes/popjes/extraatjes bij. Als dat niet extra feestelijk is dan weet ik het ook niet. Het is een grote set, waarmee grote avonturen beleefd kunnen worden! Kijk je mee?

Wat ze voor deze set bedacht hebben is echt zo leuk en zorgt voor heel veel extra speelplezier en het laat de fantasie werken. De grote extra items die erbij zitten, kan je namelijk op verschillende plekken neerzetten, natuurlijk daar waar je wil, maar er zijn ook speciale plekken om ze op vast te klikken. Zo kan je de bloembladschommel vastzetten vlak naast het luchtkasteel, je kunt de flamingo ring/floatie vastzetten op het waterlelieblad in het water, maar ook op de regenboog of op het hartje in het gras. Als je de grote poort openklapt kan je daar de regenboog op vastprikken, maar je kunt de wolken-hanger bijvoorbeeld ook vastklikken aan de zon. Zoveel mogelijkheden dat het eigenlijk bijna teveel is om te vertellen. Ik ben nu natuurlijk volwassen en ik kan zelf kiezen welke sets ik koop, maar als ik dit had gekregen toen ik klein was was ik zeker weten door het dolle heen geweest (oké, nu nog, maar dat zeggen we niet hardop hè LOL). In de kop van de eenhoorn is extra bergruimte gemaakt omdat er zoveel spulletjes bij zitten. Handig!



Dit hoort er bij de Unicorn Party Purse:
Popje Polly
Popje Lila
Kroontje roze doorzichtig
Haarband unicorn
Feestmutsje
Roze lolly die de popjes vast kunnen houden
Gele Lolly die de popjes vast kunnen houden
Roze transparante ballon die de popjes vast kunnen houden
Roze halsketting
Roze ring
Paars rokje
Roze rokje
Lichtroze eenhoorn
Lila eenhoorn
Felroze draak
Paars transparant koetsje
Standaard met ballonnen paars transparant
Regenboog
Zwaan die ook als ring te gebruiken is en die vastgezet kan worden op de hartjes en het waterlelieblad
Bloem Schommel
Wolk bankje/hangertje die ook als ring en ketting te gebruiken is en die vastgezet kan worden op de hartjes en het waterlelieblad
Regenboog wip die vastdezet kan worden op de hartjes en het waterlelieblad
Grote eenhoorn die ook als ring en ketting te gebruiken is en die vastgezet kan worden op de hartjes en het waterlelieblad
Draaimolentje die vastgezet kan worden op de hartjes en het waterlelieblad
Regenboog met wolk die ook als ring en ketting te gebruiken is en die vastgezet kan worden op de hartjes en het waterlelieblad
Stickervel


Dit kan er bewegen in deze set:
De grote roze poort kan open
Door op het gele uitstekende stukje bij het luchtkasteel te drukken beweegt het luchtkussengedeelte op en neer
Het vakje dat eruit ziet als een tafel met cadeautjes kan je openklappen en is bergruimte voor de kleine dingetjes
De regenboog kan je omhoog zetten of juist plat leggen en gebruiken icm met de grotere extra's
Het roze hartje in het gras kan draaien
Het waterlelieblad kan draaien
Het gele hartje op de regenboog kan van boven naar beneden schuiven (en terug, uiteraard)
De hanger met regenboogwolk kan open
De grote witte eenhoorn kan open
Het bloembladschommeltje schommelt
De draaimolen draait rond
De wip wipwapt

Compleet: Ja

Plaats reactie