Saturn Space Explorer

Polly Pockets uit het jaar 2019. Op het moment alleen enkele setjes van een fastfoodketen, maar hopelijk volgen er gauw meer :)
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Saturn Space Explorer

Bericht door Chantal » 21-09-2020 18:41

Kijk dan wat een schatje! Ik ben helemaal gek op dit setje, en niet in de laatste plaats omdat het me doet denken aan mijn lievelings-disney set, namelijk Disney Minnie Mouse Playcase, Ik blijf er naar kijken. Wist je trouwens dat er al meer setjes met "ruimte-thema" gemaakt zijn in de afgelopen jaren? Wat denk je van Rockin Science, Space Adventure / Moon Rocking Adventure, en dan natuurlijk nog de lockets: Tiny Takeaway s2 Rocket locket orange pearl en Rocket Locket. Hieronder zie je de foto's van deze leuke Polly Pocket Saturn Space Explorer set

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Ik vind het marsmannetje wat erbij zit ook zo schattig. En Saturnus met zijn ringen in regenboogkleur en z'n schattige snoetje. Te leuk allemaal. Er is van alles te beleven in deze vrolijke set. De stickers die erbij zitten kan je gebruiken om in en op je set te plakken, en op die stickers blijven de popjes dan weer goed staan. Blijven ze niet meer plakken, dan de voetjes van het popje even schoonmaken met een stukje plakband en je kunt weer verder.



Dit hoort er bij de Saturn Space Explorer
Polly
Shani
Ruimtemannetje
Ruimtevoertuig
buitenaards wezentje
Polly Stick Stickervel

Dit beweegt er in deze Polly Pocket:
De raket kan open
De raket kan naar boven en naar beneden schuiven, er zit een houdertje aan voor een popje zodat het lijkt alsof ze door de ruimte zweeft
Door aan de gele ster te draaien beweegt de achtergrond rond
Het ruimtestation kan opengeklapt
Het doorzichtige koepeltje dat aan het ruimtestation vast zit kan opengeklapt
De vlag kan rechtopzetten of neerleggen
door op het blauwe "maansteentje" te drukken komen de stenen die daar achter staan omhoog.


Compleet; Ja

Plaats reactie