Llama Music Party

Polly Pockets uit het jaar 2019. Op het moment alleen enkele setjes van een fastfoodketen, maar hopelijk volgen er gauw meer :)
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Llama Music Party

Bericht door Chantal » 21-09-2020 18:40

Als je gaat kijken naar het begin van de nieuwe lijn Polly Pockets en dan naar dit exemplaar, dan zie je dat er echt al veel meer details in zitten, het materiaal voelt veel degelijker en de kleuren zijn weer iets rustiger en zachter. Ik geniet er met volle teugen van en ik heb dan ook geen seconde spijt dat ik ook de nieuwe serie ben gaan verzamelen! Het enige waar ik tegenaan gelopen ben is dat ik toch alweer ruimte tekort had en een extra kast bij in mijn Polly Pocket museum moest zetten.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Zijn de Lama's die erbij zitten niet super schattig! En ook bij deze set kan je de popjes weer overal door de set neerzetten, daar waar jij de Polly Stick stickertjes plakt. Alsof het magie is blijven de popjes daar aan vast kleven zonder dat er een lijmlaag op zit en dus ook zonder dat andere dingen die erbij in de buurt komen gaan plakken. Ik zeg: ideaal! Plakken de popjes even niet meer, dan maak je de onderkant van de voetjes schoon met een stukje plakband en je bent weer klaar om verder te spelen. Het artikelnummer van dit setje is GKJ50. Zoals bij bijna alle nieuwe Polly Pocket setjes heb ik deze ook bij het jaartal gezet dat onderop de set staat, dus 2019, ook al werd de set in NL pas in 2020 verkocht.


Dit hoort er bij deze Polly Pocket
Polly
Lila
Lama Paars
Lama Beige
Picknickmand
Stickervel

Dit beweegt er in deze set:
De tent kan open
Het klepje met de discobal erop kan open
Het luikje van de voedselkiosk kan opengeklapt
Door aan het tandwieltje dat aan het paarse podium zit te draaien bewegen de twee oranje podiumdelen rond, zodat het is alsof de popjes dansen
Het tafelblad kan je draaien, dan verandert het van een gedekte tafel naar een spel


Compleet: Ja

Plaats reactie