Snow Cabin Tiny Pocketplaces

Polly Pockets uit het jaar 2019. Op het moment alleen enkele setjes van een fastfoodketen, maar hopelijk volgen er gauw meer :)
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Snow Cabin Tiny Pocketplaces

Bericht door Chantal » 21-09-2020 18:35

Dit mini setje kocht ik bij de.....Action. Voor slechts €2,99. Jammer genoeg hadden ze het strandsetje met Shani niet meer, maar ik raad iedereen die de nieuwe Polly Pockets graag wil aan om eens goed rond te neuzen bij de action, met een beetje geluk vind je nog wat setjes. Dit setje heet voluit Polly Pocket Tiny Pocketplaces Snowcabin en het is een leuk klein setje om mee te nemen

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Wat me opviel is dat bij de meeste kleine setjes 1 popje zit, 1 groter item dat je uit de set kunt halen en nog een diertje of ander klein frutseltje zoals een picknickmand. Dat is bij deze set niet zo, of ik moet er overheen gekeken hebben. Niet erg natuurlijk, het is evengoed een leuk setje. Daarentegen zitten er wel twee onderdelen in die kunnen bewegen waarvan je er eentje ook uit de set kunt halen. In de set is de bodem gemaakt van de speciale Polly Stick sticker zodat je popje daar kan blijven staan. Er zitten geen losse stickers bij de Tiny Pocketplaces sets.


Dit hoort er bij deze Polly Pocket:
Popje Polly
Sneeuwscooter
Dit kan er bewegen in de set:

De slee kan van voor naar achter schuiven
De sneeuwscooter kan uit de set en kan bewegen

Compleet: Ja

Plaats reactie