Rainbow Dream Cloud Purse

Polly Pockets uit het jaar 2019. Op het moment alleen enkele setjes van een fastfoodketen, maar hopelijk volgen er gauw meer :)
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Rainbow Dream Cloud Purse

Bericht door Chantal » 08-02-2020 15:32

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Dit is een wat groter setje dat als tas gedragen kan worden, net zoals de Tropicool Pineapple Purse Polly Pocket. Een lekker vrolijk setje, met niet alleen popjes maar ook hondje Peaches. In deze Rainbow Dream Cloud Purse is een hele speeltuin gebouwd met een enorm klimrek dat bestaat uit een touwennet, een klimmuur, een kasteel om in te klimmen en een schommel. Onderin vind je nog een draaimolen en een wip, een skatepark en een hondenuitlaatpark. Het setje heeft als artikelnummer GKJ65. Ik heb de mijne gekocht bij Bol.com en had hem dezelfde dag al in huis :)

Het setje lijkt groter dan het is, en dat vind ik fijn want voor mijn gevoel horen Polly Pockets klein te zijn. Dit is een tas, en hoewel er eigenlijk geen ruimte is om er daadwerkelijk iets in mee te nemen is het wel een heel leuk idee. Zo neem je je Polly Pocket natuurlijk wel makkelijk mee op reis of op familiebezoek. Bij de set is een gebruiksaanwijzing geleverd en een velletje Polly Stick stickers die je op de set kunt plakken zodat het popje overal waar een sticker zit kan blijven staan. Super handig! In de set zelf zitten ook al een aantal van die stickers geplakt, zo kunnen de popjes tegen de klimmuur op klauteren maar ook het picknickkleed is zo'n speciale sticker.



Dit hoort er bij deze Rainbow Dream Cloud Purse:
Polly
Shani
Peaches de hond
Step
Skateboard
Picknickmand
Velletje Polly Stick stickers
Gebruiksaanwijzing

Dit beweegt er in deze set:
Het gedeelte met de schommel kan je uitklappen en dan beweegt de schommel ook echt
Het paneel met de klimmuur kan je draaien, dan wordt het een paneel met spelletjes
De wip beweegt
De draaimolen draait
Door aan de brandkraan in het groene perkje te draaien, draait het ronde schijfje. Je kunt peaches daarop zetten, en op het andere deel een popje en zo is het net alsof ze de hond uitlaten. Too cute!
De klavertjes-vormige sluiting moet je een stukje draaien om de set te kunnen openen en weer af te sluiten



Compleet: Ja

Plaats reactie