Camper Van

Polly Pockets uit het jaar 2019. Op het moment alleen enkele setjes van een fastfoodketen, maar hopelijk volgen er gauw meer :)
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Camper Van

Bericht door Chantal » 08-02-2020 15:29

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Oh yeah, oh yeah *stel je nu een volwassene voor die een happy dance doet*. Ik ben zo blij met dit vrolijke autootje. Samen met de Ice Cream Truck siert hij Pollyville op. Ik kwam er laatst achter dat er ook nog een Polly Pocket Swirlin Smoothie Truck bestaat, maar die heb ik tot nu toe alleen op een Spaanstalige website terug kunnen vinden. Ook zo'n vrolijk busje, die ik ook best graag zou willen hebben voor in mijn verzameling. Maar goed, eerst dit onderstaande Camping Van die als artikelnummer GKL49 heeft.

In het setje vind je een bank die je uit kan klappen tot stapelbed, een keukentje met koelkast die open kan en natuurlijk de stoelen voor de bestuurder en bijrijder. De deur kan je openklappen tot een soort treeplank en bij het setje hoort ook nog een bootje, een kampvuur en een picknickmand. En nu vraag ik me af, doet dit setje je aan een van de vintage setjes denken? Mij wel, namelijk aan de Home on the go set. Ook een camper, met een bootje en wat andere spulletjes. Natuurlijk lang niet helemaal hetzelfde, maar wel een beetje hetzelfde idee. De vintage Home on the Go polly pocket is wat minder vrolijk wat betreft kleuren, maar wel veel gedetailleerder dan bovenstaand Polly Pocket Camper Van setje. Er zitten géén Polly Stick stickers in dit setje. Je kunt natuurlijk wel stickers van andere setjes gebruiken in deze camper.

Dit hoort er bij deze Polly Pocket:
Polly
Bootje
Kampvuur
Picknickmand (kan open)

Dit beweegt er in deze Camper Van set:
De deur kan naar beneden toe opengeklapt
De bank kan je openklappen tot bed
De koelkastdeur kan open
De picknickmand kan open

Compleet: Ja

Plaats reactie