Lil Ladybug Garden

Polly Pockets uit het jaar 2019. Op het moment alleen enkele setjes van een fastfoodketen, maar hopelijk volgen er gauw meer :)
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Lil Ladybug Garden

Bericht door Chantal » 05-02-2020 20:47

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding




Een Polly World pocket in de vorm van een lieveheersbesetje. De bovenkant van de set is paars met roze, de onderkant groen zodat het lijkt alsof het lieveheersbeestje op een blad zit. Persoonlijk ben ik blij dat ik nog nooit een echt lieveheersbeest van dit formaat heb gezien, want ik vind het best een grote set. Niet supergroot, nog steeds wel heel makkelijk mee te nemen voor bijvoorbeeld een lange autorit, maar toch wat te groot voor in een broekzak. Ik keek heel erg uit naar dit setje, en ik vind hem eigenlijk een klein beetje tegenvallen, maar dat komt misschien omdat de Owlnite Campsite , Cactus Cowgirl Ranch en Tropicool Pineapple Purse Polly Pocket uit deze serie wel héél erg leuk zijn. En dan is er altijd eentje bij die je minder aanspreekt dan de rest. Maar dat is niet erg, al met al is deze Polly Pocket Lil' Ladybug Garden, met artikelnummer GLK48, een leuk setje voor erbij.

Als je het setje opent zie je een gezellig high-tea tafereel. Met een mooie vijver, een bloemenwinkel en een schommel. Zo in het doosje vind ik hem trouwens wel weer leuker dan wanneer hij eruit is, en ik heb eigenlijk geen idee waarom. Mijn eerste setje had een scheef geplakte achtergrond, maar die is zonder enig probleem vervangen door bol.com door een setje wat wel helemaal netjes is. Noem me een zeurpiet, maar voor die €16,99 die hij kostte op het moment dat ik hem kocht, heb ik toch wel graag een goed setje. Oh, en wat ik net ontdekte dankzij de website van Mattel Amerika: je kunt de zwaan uit de set halen en op een van de ringen van de andere setjes klikken. Cool!


Dit hoort er bij deze Polly Pocket:
Polly
Lila
Winkelwagentje met bloemen
Velletje stickertjes
Zwaan kan je uit de set halen en als ring dragen

Dit kan er bewegen in de Lil Ladybug garden set:
De lift links bovenin kan omhoog en naar beneden
De twee blauwe stoeltjes kunnen draaien
De deur van de bloemenwinkel kan open
Draai aan de fontein onderin het midden en de zwaan gaat zwemmen
Druk op het groene blad links en de twee bloemkelkjes komen omhoog
De schommel kan je opklappen en schommelen, en weer neerklappen als je de set dicht wil doen
De wieltjes van het winkelwagentje draaien echt


Compleet: Ja, nieuw gekocht

Plaats reactie