Farmers Market Tiny Compact

Polly Pockets uit het jaar 2019. Op het moment alleen enkele setjes van een fastfoodketen, maar hopelijk volgen er gauw meer :)
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Farmers Market Tiny Compact

Bericht door Chantal » 05-02-2020 20:44

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Kennen jullie de lockets van vroeger nog? Waarbij je in de bovenkant een fotootje kon stoppen van je beste vriend, een leuke plek, je huisdier, of wat je dan ook maar leuk vond? Dit idee is geherintroduceerd in deze serie van 3 Tiny Compact Polly Pockets. Ze horen bij het Tiny Pocket Places Clipstrip assortiment en volgens de beschrijving op de Mattel website zitten er in elke Tiny Compact set 3 "features", één groot, uitneembaar speeltoestel/item en een popje. Er zit geen los velletjes Polly Stick stickers bij. Het onderstaande setje is de Polly Pocket Farmers Market Tiny Compact set en heeft als artikelnumme GKJ40. Nu kan ik óf niet tellen, of ik heb een feature nog niet ontdekt, maar ik kan er geen drie vinden, dus wie het weet mag het zeggen :) . De andere twee Tiny Compact Clipstrip sets uit dit jaar (tot nu toe - januari 2020) heten Barbecue Tiny Compact en Playground Tiny Compact

Boerenmarkten worden steeds populairder, niet alleen in Amerika, maar over de hele wereld. Polly is op pad naar zo'n markt. Het interieur van de bovenste helft kan je naar beneden klappen om zo een foto in het setje te plaatsen. Deze Tiny Compact setjes zijn trouwens wel een behoorlijk stuk groter dan de Lockets van vroeger, dus dat is handig om te weten. Er zit dan ook geen halsketting aan, maar een soort sleutelhanger in de vorm van een hart, dat je open en dicht kan klikken als je het ergens aan wil hangen. Het grote Polly Pocket logo op de voorkant had wat mij betreft wat subtieler gekund, maar omdat ik de meeste setjes probeer open neer te zetten in de kast, zal ik weinig van het logo zien :) De hele vloer in de onderste helft is gemaakt van Polly Stick Sticker dus ze kan op de vloer overal staan en blijven plakken.


Dit hoort er bij de Farmers Market set:
Popje Polly
Het marktkraampje kan je uit de set halen

Dit kan er bewegen in deze Polly Pocket:
De ton kan open, er zit een kat in
De luifel van de kraam kan je neer klappen
Het interieur van de bovenste helft scharniert, je kunt het dus open klappen om een foto of leuk briefje achter te stoppen. Dit zie je dan in plaats van het plaatje dat je nu op de achtergrond ziet

Compleet: Ja

Plaats reactie