Cactus Cowgirl Ranch

Polly Pockets uit het jaar 2019. Op het moment alleen enkele setjes van een fastfoodketen, maar hopelijk volgen er gauw meer :)
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Cactus Cowgirl Ranch

Bericht door Chantal » 05-02-2020 20:42

AfbeeldingAfbeelding


Zoals tot nu toe altijd zo is geweest, in alle Polly Pocket series die gemaakt zijn, zit er ook bij deze serie een setje met paardjes. Het heeft de vorm van een cactus en hoort bij de Polly Pocket World serie. Net zoals bij, onder andere, de Tropicool Pineapple Purse, Owlnite Campsite, Farmersmarket, Barbecue, Playground en Lil Ladybug Garden wordt de slogan "it's time for tiny fun in the sun with Polly Pocket" gebruikt. Klinkt meteen al gezellig, niet dan?! Dit setje heet Polly Pocket Cactus Cowgirl ranch en laat een leuke manege zien, en wat ik helemaal leuk vind om te zien is dat als je de staldeur open hebt en je kijkt naar de achtergrond, je een Nederlandse Melkkoe ziet staan. Superkoe-l ;)
Het artikelnummer is GKJ46 en onderop staat jaartal 2019, het setje hoort bij de Pocket World serie.

2019 Cactus Cowgirl Ranch (1)2019 Cactus Cowgirl Ranch (2)
Persoonlijk wordt ik heel blij van dit setje, ik houd van de kleur en van paardjes. Er kan best wel wat bewegen in deze set en dat maakt het natuurlijk extra leuk. Natuurlijk blijven de popjes vanzelf weer op de Polly Stick! stickers plakken zodat je ze overal waar jij een sticker plakt, kan laten staan. Zelfs als je het setje op zijn kop houdt vallen ze er dan niet uit. En blijven ze niet meer zo goed plakken? Geen probleem! Even met een plakbandje de onderkant van de popjes hun voeten schoonmaken en je kunt weer vooruit :)



Dit hoort er bij deze Polly pocket set:
Polly
Shani
Zwart paardje
Wit paardje
Stickervel

Dit kan er bewegen in de Cactus Cowgirl ranch:
Door op het groene hagedisje op de roze rots te drukken komt er een cactus omhoog
De deur van de stal kan open
De luchtballon kan omhoog en naar beneden
Je kunt de hindernis hoger maken door het hekje omhoog te trekken, of lager maken door naar beneden te duwen
Draai aan de roze pilaar onderin en het paardje gaat lopen.
Het hekje kan gebruikt worden om de weide af te sluiten, maar je kunt het ook zo draaien dat het paardje dat rond de roze pilaar loopt hem wegduwt

Compleet: Ja

Plaats reactie