Tropicool Pineapple Purse

Polly Pockets uit het jaar 2019. Op het moment alleen enkele setjes van een fastfoodketen, maar hopelijk volgen er gauw meer :)
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Tropicool Pineapple Purse

Bericht door Chantal » 02-02-2020 11:00

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding


Krijg je nou bij het zien van deze leuke ananas-tas niet ook spontaan zin in een (alcoholvrije) cocktail, een lekker zonnetje en een tripje naar het strand? Ik wel! Op de website waar ik deze gekocht heb stond dat hij 15cm groot was. Dat leek me een leuk formaatje, maar hij blijk toch echt wel een stuk groter. Ook logisch, want het stelt een tasje voor. Je kunt hem overigens ook aan je riem dragen. Ik vind het bijzonder goed doordacht dat er twee sleufjes bovenin de pocket zijn gemaakt, waar precies het kettinkje doorheen past, zodat je hem ook leuk neer kunt zetten zonder dat het snoer het rommelig maakt. Het artikelnummer van deze set is GKJ63 en onderop staat jaartal 2019. Het setje heet voluit Polly Pocket Tropical Pineapple Purse. Op sommige websites staat dat de kleur en de decoraties kunnen verschillen. Of dat betekent dat er ook daadwerkelijk variaties van zijn durf ik niet te zeggen.

Wat ik ook erg leuk vindt is dat het bootje aan de onderkant een inkeping heeft waar je precies een ring van Birthday Cake Bash of van één van de Tiny Takeaway sets in kunt stoppen. Het popje zit er dan weliswaar niet vast ingeklemd (of ik doe iets verkeerd, dat kan) maar je zou hem dan als ring kunnen dragen. Er kan van alles bewegen in deze set, die een jungle voorstelt. En bij een jungle horen natuurlijk dieren, en daar houd ik van :) Al moet ik zeggen dat ik blij ben dat ik in het dagelijks leven geen risico loop op een ontmoeting met een wilde leeuw.

De set wordt in twee delen geleverd, je moet hem dus zelf even in elkaar zetten. Dit is erg eenvoudig om te doen. Ik dacht even dat ik het blad met het bistrosetje vergeten was aan het scharnier te bevestigen (dat was ik ook), maar dat kan je er gewoon aan klikken. Super eenvoudig! Daar kwam ik wel pas achter nadat ik mijn lieve man vroeg om hem weer voor me uit elkaar te halen omdat ik iets vergeten was. Dit bleek dus achteraf niet nodig. Oeps....



Dit hoort er bij Tropicool Pineapple Purse:
Polly
Lila
Giraffe
Aapje
Liaan die je van de giraffe aan het haakje naast het huisje kunt hangen
Bootje
Hangmat
Velletje polly Stick! stickers

Dit kan er bewegen in deze set:
Het huisje kan open
De hangmat kan eruit en kan schommelen
Het blad kan je van boven naar beneden klappen zodat je het tafeltje met stoeltjes wel/niet ziet
Druk op het knopje op de lila rots en er komen twee stokstaartjes kijken wat er aan de hand is
De bek van het nijlpaard kan open
De rots rechtsonderin kan open, dan zie je een leeuw
Het aapje kan een popje vasthouden en dan aan zijn staart over de liaan naar beneden glijden

Compleet: Ja

Plaats reactie