Owlnite campsite

Polly Pockets uit het jaar 2019. Op het moment alleen enkele setjes van een fastfoodketen, maar hopelijk volgen er gauw meer :)
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Owlnite campsite

Bericht door Chantal » 24-01-2020 13:43

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Dit uiltje is toch te schattig! En dan die leuke caravan, het vakje in de boom en natuurlijk het feit dat de popjes gewoon uit zichzelf blijven staan op de Polly Stick Stickers. Het uiltje heeft zelfs een staart, zoals dat ook bij een echte uil het geval is. Dit setje is in 2019 gemaakt, en in 2020 gekocht. Ik heb dit setje tegelijk gekocht met de Tropicool Pineapple Purse Polly Pocket en de Candy Shop Pollyville Polly Pocket bij toyshop24.

Als je dit setje ziet zou je zelfs als niet-campeerder bijna zin krijgen in een nacht in de buitenlucht. Oké, bijna.... Weet je wat ik nou ook echt een heel leuk detail vindt? Dat bootje dat je op de foto ziet, heeft aan de onderkant een ruimte in de vorm van een hart. Precies de vorm van de ring uit de Birthday Cake Bash set. Dus je kunt ze met elkaar combineren. Dat is nou een van de dingen waarvan ik denk: Ja, de nieuwe serie is er echt al wel op vooruit gegaan sinds ze gelanceerd is door Mattel. Het lijkt allemaal iets steviger en er zijn meer bewegende onderdelen etc. Ik vind dat ze het steeds beter doen en dit setje is daar onder andere een voorbeeld van.


Dit hoort er bij Owlnite Campsite:
Polly
Shani
Bootje
Velletje stickers

Dit beweegt er in deze Polly pocket:
Het luikje in de boom kan open, dan zie je twee eekhoorntjes met hun verzameling eikeltjes
de maan kan draaien en er kan een popje in staan
De caravan kan je open klappen en dan zie je de badkamer
Het dekbedje kan opengeklapt zodat er een popje onder kan gaan liggen
Het hengeltje kan je draaien
In het water zie je een draaischijfje wat kan bewegen zodat je wel/geen vissen ziet.


Compleet: Ja, nieuw gekocht maar uit de verpakking gehaald :)

Plaats reactie