Burger King Shani

Polly Pockets uit het jaar 2019. Op het moment alleen enkele setjes van een fastfoodketen, maar hopelijk volgen er gauw meer :)
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Burger King Shani

Bericht door Chantal » 05-07-2019 19:10

Leuk hè, deze Burger King Polly Pocket Shani set. En hij is voor iedereen in Nederland vrij makkelijk te vinden (geweest). Hij is namelijk op dit moment (juli 2019) verkrijgbaar bij Burger King. En, mocht je liever een salade eten in plaats van een kindermenu, geen nood: dat kan, en niet alleen omdat je ook gewoon een lekkere salade kunt eten bij de Burger King, maar ook omdat je de setjes gewoon los kunt kopen. Niet alle varianten zijn beschikbaar in alle filialen, maar als het personeel in jouw Burger King Restaurant net zo behulpzaam is als de groep mensen die me in Apeldoorn geholpen hebben, dan komt het wel goed :).

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Wat leuk is aan deze setjes is dat je ze los kunt gebruiken, maar ze ook aan elkaar kunt koppelen, en het maakt niet uit in welke volgorde je dit wil doen. Als je veel van deze setjes hebt kan je bij wijze van spreken een treintje maken van wel 100 setjes. De andere twee soorten die ze voor me hebben gevonden bij de Burger King heten Polly en Nicolas. Het popje dat ik nog zoek heet Lila en heeft rood haar.

Plaats reactie