Burger King Polly

Polly Pockets uit het jaar 2019. Op het moment alleen enkele setjes van een fastfoodketen, maar hopelijk volgen er gauw meer :)
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Burger King Polly

Bericht door Chantal » 05-07-2019 19:06

Het was stom toeval dat ik dit setje vond. Vroeger werd er namelijk nog wel eens reclame gemaakt voor kindermenu's van fastfood ketens op televisie. Dat werkte op mij overigens toen altijd erg goed, dus ik kan ergens ook wel begrijpen dat, nu de focus steeds meer op gezonder eten wordt gelegd, deze reclames niet meer mogen. Evenals koek- en snoepverpakkingen met geliefde tekenfilmfiguren die verbannen worden uit de winkels. Maar goed, nu even over dit Polly Pocket Burger King Polly setje. Mijn lieve man en ik zijn speciaal naar een speelgoedwinkel op drie kwartier afstand van huis gereden om enkele Polly Pockets te bemachtigen. Dat is gelukt, maar na die speurtocht waren we dorstig, en aangezien de Burger King op de hoek zat was dit de voor de hand liggende keuze.

Daar bestelde ik, zoals je dat doet bij zo een restaurant, wat te eten en te drinken. Toen viel mijn oog op de display waarin de kindermenu setjes werden tentoongesteld. En toen zag ik onder andere dit setje staan:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Héél even twijfelde ik, is dit wel echt Polly Pocket? Mijn man dacht van niet, vanwege het formaat van de popjes, maar ik wist het vrijwel zeker. Dus ik vroeg het aan de dame achter de kassa, en jazeker, het zijn Polly Pockets. Enigszins onzeker vroeg ik of ze toevallig ook los te koop waren, en YES, dat was zo. Ik heb de dames heel wat werk bezorgd, want de popjes waren zo 1, 2, 3 nog niet gevonden. Er waren er in totaal 4, waarvan ze er drie voor me konden vinden. De hierboven afgebeelde versie met Polly, een versie met Shani, en een met een Polly jongen genaamd Nicolas. Ik moet toegeven dat ik voor die laatste naam (ik dacht dat het Rick was), even de Mattel website moest raadplegen. Het enige popje dat ze op dat moment niet hadden was Lila. Jammer, maar een goede reden om nog eens terug te gaan, al zou een Burger King restaurant dat in de buurt zit dan iets praktischer zijn ;). De mensen van Burger King hebben echt van alles uit de kast gehaald, soms letterlijk, om mij aan deze popjes te helpen, echt een groot compliment voor deze mensen!

De setjes kan je aan elkaar koppelen, zoals je kunt zien op de foto van het zakje. Dit gaat echt goed en het is hardstikke leuk om ze zo allemaal bij elkaar te zien!

Plaats reactie