Pamperin Perfume Spa

Weer wat nieuwe sets om te laten zien uit 2018. Eigenlijk zijn ze pas vanaf 2018 verkocht, maar het is eenvoudiger om de jaartallen die onderop staan aan te houden, net als bij de "gewone" Polly pockets. Er komen nog veel meer sets op de markt, ga jij ze allemaal verzamelen? Of kies je ervoor alleen de sets die je het leukst vind toe te voegen aan jouw verzameling. Of misschien vind je deze sets wel helemaal niet zo leuk. Ik ben benieuwd naar jouw mening over deze sets.

Some new 2018 sets. Even though sales of these new Polly Pocket designs started in 2018, there's a year-reference on the bottom of each set, and they start at 2017. This particular part of the messageboard is meant to show your new Mattel 2018 sets (look at the bottom of your set to see where the set belongs: 2017 or 2018). Love to see which sets you chose to collect!
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Pamperin Perfume Spa

Bericht door Chantal » 08-02-2020 15:03

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Dit setje heeft een functie die ik nog niet geprobeerd heb, maar waar ik wel heel enthousiast van wordt. Er kan namelijk.....echt water in, dat als een waterval naar beneden stroomt. De reden dat ik het nog niet geprobeerd heb, is dat ik het netjes droogmaken van de set niet persé een heel leuk klusje vindt. Maar ik ben natuurlijk wel heel benieuwd, dus als ik het geprobeerd heb volgt er misschien wel een filmpje :). Het werkt als volgt: Je zuigt met het ballonnetje dat aan de buitenkant van de set zit water op, je prikt dit weer vast op de plek waar het hoort. als je de set opent klap je het blauwe vlak naar beneden en je drukt aan de buitenkant op het ballonnetje, en voila, er stroomt water door je set! Deze Pamperin' Perfume Spa Polly Pocket heeft als artikelnummer GDK81.

In het setje zelf zie je een kapperstoel en een droogkap, een sauna die open kan, een massagetafel die opengeklapt een saladebar laat zien, een douche, en kluisjes die opengeklapt een zwembad met waterval zijn. Op de hele benedenverdieping is een grote Polly Stick sticker geplakt in de vorm van een pad, waarop de popjes vanzelf blijven staan.

Dit hoort er bij Pamperin' Perfume Spa:
Polly
Lila
Autootje
stickervel

Dit beweegt er in deze Polly Pocket:
De deur van de douche kan open
Het vak met de kluisjes kan je openklappen
Er kan water door de set stromen
De deur van de sauna kan open
De kappers-stoel kan over het railtje heen en weer bewegen
De droogkap kan draaien
De massagetafel kan opengeklapt worden.


Compleet: Ja

Plaats reactie