Donut Pajama Party

Weer wat nieuwe sets om te laten zien uit 2018. Eigenlijk zijn ze pas vanaf 2018 verkocht, maar het is eenvoudiger om de jaartallen die onderop staan aan te houden, net als bij de "gewone" Polly pockets. Er komen nog veel meer sets op de markt, ga jij ze allemaal verzamelen? Of kies je ervoor alleen de sets die je het leukst vind toe te voegen aan jouw verzameling. Of misschien vind je deze sets wel helemaal niet zo leuk. Ik ben benieuwd naar jouw mening over deze sets.

Some new 2018 sets. Even though sales of these new Polly Pocket designs started in 2018, there's a year-reference on the bottom of each set, and they start at 2017. This particular part of the messageboard is meant to show your new Mattel 2018 sets (look at the bottom of your set to see where the set belongs: 2017 or 2018). Love to see which sets you chose to collect!
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Donut Pajama Party

Bericht door Chantal » 08-02-2020 15:01

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Dit setje deed me meteen denken aan de Slumber Party fun set uit 1994. Dat laat ook een slaapfeest zien, met televisie die van zender kan veranderen, een slaapbank, spulletjes verspreid over de vloer, de trap die op precies dezelfde plek naar boven gaat en op de bovenste verdieping een keuken met koelkast die open kan. Ik zeg: het is dan wel geen reproductie, maar ze hebben die set zonder enige twijfel als inspiratie gebruikt voor deze Donut Pajama Party Polly Pocket. Het artikelnummer GDK82.

Ik denk dat ik het uiterlijk, dus de buitenkant van dit setje, een van de meest leuke vindt tot nu toe, je zou er bijna een hap uit nemen. In het setje zit één speciale Polly Stick sticker geplakt, het grote kleed onderin de set. Daar kunnen de popjes op blijven staan. Hoe het precies werkt weet ik niet, maar ik vind het wel leuk. En plakt je popje niet meer, dan kan je de voetjes schoonmaken door er even een stukje plakband tegenaan te drukken, maar dit staat allemaal in de gebruiksaanwijzing die bij deze set is meegeleverd.

Dit hoort er bij deze Polly Pocket:
Polly
Shani
Scooter met pizzadoos achterop
Velletje stickers
Gebruiksaanwijzing

Dit beweegt er in de Donut Pajama Party set:
De koelkast kan open
De stoeltjes kunnen draaien
De oranje deur kan open
Druk op de zwarte afstandsbediening op de tv en het beeld wisselt
De bank kan je uitklappen tot stapelbed
Het pijltje op het bordspel kan draaien
De pizzadoos achterop de scooter kan open


Compleet: Ja

Plaats reactie