Dinosaur Discovery Hidden Hideout

Weer wat nieuwe sets om te laten zien uit 2018. Eigenlijk zijn ze pas vanaf 2018 verkocht, maar het is eenvoudiger om de jaartallen die onderop staan aan te houden, net als bij de "gewone" Polly pockets. Er komen nog veel meer sets op de markt, ga jij ze allemaal verzamelen? Of kies je ervoor alleen de sets die je het leukst vind toe te voegen aan jouw verzameling. Of misschien vind je deze sets wel helemaal niet zo leuk. Ik ben benieuwd naar jouw mening over deze sets.

Some new 2018 sets. Even though sales of these new Polly Pocket designs started in 2018, there's a year-reference on the bottom of each set, and they start at 2017. This particular part of the messageboard is meant to show your new Mattel 2018 sets (look at the bottom of your set to see where the set belongs: 2017 or 2018). Love to see which sets you chose to collect!
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Dinosaur Discovery Hidden Hideout

Bericht door Chantal » 05-02-2020 20:30

Dit setje is één van de inmiddels 8 (januari 2020) Hidden Hideout sets. Het artikelnummer van onderstaande set is GKV10.
Persoonlijk zijn deze serie mijn favoriete setjes, de verrassing van wat er in zit, het uitpakken en dan de leuke dingetjes die erbij zitten. Een beetje jammer dat de kleur en soort van de meegeleverde extra's per set kunnen verschillen. Er zijn dus eigenlijk variaties van, maar omdat je dat niet kunt zien als je de set koopt, kan je ze blijven kopen tot je een ons weegt, en dan heb je misschien nog steeds geen variant te pakken. Ik houd het dus maar bij de sets die ik al heb. Hieronder zie je de Polly Pocket Dinosaur Discovery Hidden Hideout set, waarbij de verrassingen nog niet uit de set gehaald zijn:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ik denk dat ik één van de weinige mensen ben die de kartonnetjes bewaart nadat ze uit de set gehaald zijn, maar ik vind ze zo schattig dat ik het zonde vind om weg te doen. Waarschijnlijk kijk ik er nooit meer naar om, maar als ik dat wel eens wil heb ik ze in elk geval nog (dit heb ik alleen met Polly Pockets hoor, het is niet zo dat ik binnenkort voorbij kom in een aflevering van Hoarders LOL).

Ik heb me bijna een week moeten beheersen want ik had geen tijd of geen goed licht voor de foto's van het onuitgepakte setje, dus je kunt je mijn enthousiasme toen ik wél tijd had wel voorstellen. Ik werd in elk geval heel enthousiast toen ik een diertje achter een van de kartonnetjes uit haalde. Zo schattig! Doe mij er nog maar een paar van ;). Wist je trouwens dat het zomaar kan,dat als jij deze set koopt, de kleuren van de spulletjes die erbij zitten helemaal anders kunnen zijn? Ik heb even overwogen om ze allemaal te gaan verzamelen, dus ook die met de kleurenvariaties van spulletjes, maar dat is niet te doen omdat je van te voren niet ziet wat je koopt, en voor hetzelfde geld is het zo dat de setjes alleen per continent verschillen. In dit setje zit nog geen enkele Polly Stick sticker geplakt, je zal als je het popje wil laten staan dus echt een sticker van het velletje moeten gebruiken. Nu zijn ze daar voor natuurlijk, maar ik houd alles graag intact, dus in mijn set geen geplakte stickertjes ;)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Dit hoort er bij deze Polly Pocket:
Polly
Dino
Haarband met botje erop
Bloemenstaf/toverstok
Velletje Polly Stick Stickers

Dit kan er bewegen in deze set:


De Liaan rechtsbovenin heeft een houdertje voor het popje, en kan bewegen van links naar rechts en ook een beetje naar voren
Draai aan de oranje vliegende dino en hij vliegt rond het nest. Aan de andere kant van de oranje dino is een pinnetje waarop je het losse dinosaurusje kunt steken, zo zitten ze als het ware achter elkaar aan
Druk op de oranje rots in het bovenste gedeelte van de set, en je ziet de drie dino's die erachter staan omhoog komen. Als je dit op het ritme van een liedje doet is het net of ze dansen


Compleet: Ja

Plaats reactie