Popje Nicolas

Weer wat nieuwe sets om te laten zien uit 2018. Eigenlijk zijn ze pas vanaf 2018 verkocht, maar het is eenvoudiger om de jaartallen die onderop staan aan te houden, net als bij de "gewone" Polly pockets. Er komen nog veel meer sets op de markt, ga jij ze allemaal verzamelen? Of kies je ervoor alleen de sets die je het leukst vind toe te voegen aan jouw verzameling. Of misschien vind je deze sets wel helemaal niet zo leuk. Ik ben benieuwd naar jouw mening over deze sets.

Some new 2018 sets. Even though sales of these new Polly Pocket designs started in 2018, there's a year-reference on the bottom of each set, and they start at 2017. This particular part of the messageboard is meant to show your new Mattel 2018 sets (look at the bottom of your set to see where the set belongs: 2017 or 2018). Love to see which sets you chose to collect!
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Popje Nicolas

Bericht door Chantal » 24-01-2020 19:54

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Voor de meeste Polly Pocket verzamelaars die al een aantal jaren meedoen (de oude Polly Pocket serie van 89-02) zal Nicolas een grote onbekende zijn, maar voor de mensen die de nieuwe Polly Pocket tekenfilmserie volgen of wel eens gezien hebben, zal hij wat bekender voorkomen. Nicolas is een vriend van Polly, Shani en Lila. Hij hoort bij hun team, en met zijn 4en doen ze allerlei goede dingen met het Go-Tiny locket. Dit Nicolas Polly Pocket popje komt van de Action. Ik heb het daar in januari 2020 gekocht voor €2,99. Je moet even goed zoeken tussen de Polly Pocket popjes, want er zit steeds maar een enkele verpakking met Nicolas bij, op ongeveer 9 meiden-popjes.

Wat mij goed doet, is dat de verpakkingen van alle sets sinds dit jaar een stuk kleiner zijn. Dat is beter voor het milieu en wat betreft transport ook een stuk gunstiger. Ik bewaar mijn verpakkingen altijd, je weet maar nooit of je ze ooit wil of moet verkopen, en dan is het gewoon leuker als je de verpakking nog hebt.
Deze serie popjes, waarvan ik ook Shani, Polly en Lila heb, kan niet uit zichzelf blijven staan. De popjes zijn z'n 10 cm groot, en dit is dus de maat van vóór gebruik van het magische medaillon. Bij de speelsets zitten de kleine popjes, en die zijn van het formaat ná gebruik van het medaillon. De kleding van de popjes kan je aan of uit trekken en onderling uitwisselen.



Compleet: Ja

Plaats reactie