Babysitter

Weer wat nieuwe sets om te laten zien uit 2018. Eigenlijk zijn ze pas vanaf 2018 verkocht, maar het is eenvoudiger om de jaartallen die onderop staan aan te houden, net als bij de "gewone" Polly pockets. Er komen nog veel meer sets op de markt, ga jij ze allemaal verzamelen? Of kies je ervoor alleen de sets die je het leukst vind toe te voegen aan jouw verzameling. Of misschien vind je deze sets wel helemaal niet zo leuk. Ik ben benieuwd naar jouw mening over deze sets.

Some new 2018 sets. Even though sales of these new Polly Pocket designs started in 2018, there's a year-reference on the bottom of each set, and they start at 2017. This particular part of the messageboard is meant to show your new Mattel 2018 sets (look at the bottom of your set to see where the set belongs: 2017 or 2018). Love to see which sets you chose to collect!
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Babysitter

Bericht door Chantal » 09-07-2019 19:42

Ik vind het leuk om te zien dat de thema's die bij de oude Polly Pockets gebruikt werden, weer verwerkt worden in de nieuwe setjes. Bij dit setje denk ik dan bijvoorbeeld aan de Perfect Playroom set uit 1994. Die set is weliswaar roze, maar ook in hartvorm, ook met een hobbelpaardje en twee baby's. Bij dit Polly Pocket Babysitter setje zit één baby, maar ook een los knuffeltje en een potje. Ik vind het echt een te gek setje en ik kon bijna niet wachten tot ze in Nederland te koop waren. Ik heb mijn setje gekocht bij internet-toys.com, samen met de andere twee kleine schattige sleutelhanger setjes uit de Spring 2019 collectie: Shani and cat en Pollys Birthday. Het artikelnummer van dit leuke babysitter setje is GFM51.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Supertof om te zien hoe in de bovenste helft van het setje, ze de "vloer" eruit hebben laten zien als vloerbedekking, en dat ze de muur zo gemaakt hebben dat het lijkt alsof er een mooie muurschildering van de maan en sterren op gemaakt is. In de onderste helft van de set zie je op de vloer afbeeldingen van babykleertjes en speelgoed. Deze vloer is gemaakt met de Polly Stick ondergrond, waardoor popje Polly met haar voetjes blijft plakken. Je haalt haar er ook eenvoudig weer af, dus je kunt haar op elke plek met een Polly Stick ondergrond neerzetten. Je bent dus veel minder gebonden aan vaste plekken voor de popjes zoals dat in de sets van vroeger was. Op de verpakking van de set, als je hem opent, staat links onderaan op het karton een afbeeldinkje van hoe je het setje schoon moet maken. Bij de eerdere sets zat een gebruiksaanwijzing geleverd, dat is bij deze sets niet meer zo.
Dit setje hoort bij de setjes die in de Spring 2019 collectie zijn ontworpen, maar omdat het jaartal onderop de set 2018 is, vind je dit setje terug onder dat jaartal.


Dit hoort er bij de Babysitter set:
Polly
Paxton, Polly's babybroertje
Een potje
Een knuffelbeer

Dit beweegt er in deze Polly Pocket:
Het hekje van het babybedje kan opengeklapt worden. De baby past er ook echt in (staand)
Het potje kan open en dicht
Het hobbelpaardje beweegt

Compleet: Ja

Plaats reactie