Polly's Birthday

Weer wat nieuwe sets om te laten zien uit 2018. Eigenlijk zijn ze pas vanaf 2018 verkocht, maar het is eenvoudiger om de jaartallen die onderop staan aan te houden, net als bij de "gewone" Polly pockets. Er komen nog veel meer sets op de markt, ga jij ze allemaal verzamelen? Of kies je ervoor alleen de sets die je het leukst vind toe te voegen aan jouw verzameling. Of misschien vind je deze sets wel helemaal niet zo leuk. Ik ben benieuwd naar jouw mening over deze sets.

Some new 2018 sets. Even though sales of these new Polly Pocket designs started in 2018, there's a year-reference on the bottom of each set, and they start at 2017. This particular part of the messageboard is meant to show your new Mattel 2018 sets (look at the bottom of your set to see where the set belongs: 2017 or 2018). Love to see which sets you chose to collect!
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Polly's Birthday

Bericht door Chantal » 09-07-2019 19:37

Kennen jullie het liedje van "Kinderen voor Kinderen"? Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd uit 1981. Toen was ik zelf nog niet geboren, maar het is een zeer welbekend KVK liedje. En als ik dit Polly Pocket Polly's birthday setje zie moet ik daar aan denken. Het plezier spat van deze set af met de confetti die in de bovenkant van de set op de achtergrond de lucht in wordt geschoten, confetti op de grond, een mega grote verjaardagstaart en natuurlijk allerlei pakjes. De jarige in dit setje is popje Polly. Door de Polly Stick bodem in dit setje kan je het popje daar op zetten, en dan blijft ze staan/plakken. Zo kan je haar op elke Polly Stick ondergrond neerzetten. Zonder dat je daarna ergens plakresten of lijmsporen ziet. Schoon en makkelijk dus! En blijft het popje even niet meer zo goed plakken? Maak haar dan schoon met een plakbandje. Dit staat trouwens ook heel beknopt afgebeeld op de verpakking waar het setje in zit. Eerder zat er bij elk setje een gebruiksaanwijzing, dat is bij deze nieuwere setjes niet zo. Dit setje heeft als artikelnummer GFM53 en is samen met Shani and cat en de Babysitter set ontworpen voor de Polly Pocket spring 2019 collectie. De datum onderop het setje is 2018, vandaar dat je hem bij dat jaartal terugvindt.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Als ik dit setje zie, dan zou ik zelf ook wel een echt functionerend Polly Locket willen hebben, zoals Polly heeft gekregen van haar oma. Als je Go Pocket zegt tegen die ketting dan verander je in een mini versie van jezelf, en dan zou je dus lekker mee kunnen feesten in deze set. Misschien is het maar goed ook dat zoiets in de echte wereld niet kan (of ik er geen weet van heb - je weet tenslotte maar nooit). Wat ik erg handig vind aan dit Polly Pocket Polly's Birthday setje is dat je het cadeautje open kan maken en dan opbergruimte hebt voor bijvoorbeeld Polly's feestmuts of de ballonnen die erbij zitten. Handig, zo houd je alles netjes bij elkaar.


Dit hoort er bij Polly's Birthday set:
Polly
Ballonnen
Feestmuts
Laptop

Dit beweegt er in deze Polly Pocket:
De cadeautjes kunnen open, er zit een opbergruimte onder
Het bovenste gedeelte van de taart, met de kaarsjes erop, kan je laten bewegen door aan het tandwieltje dat op de onderste laag van de taart zit te draaien
De laptop kan open en dicht

Compleet: Ja

Plaats reactie