Ice Cream Truck - Pollyville

Weer wat nieuwe sets om te laten zien uit 2018. Eigenlijk zijn ze pas vanaf 2018 verkocht, maar het is eenvoudiger om de jaartallen die onderop staan aan te houden, net als bij de "gewone" Polly pockets. Er komen nog veel meer sets op de markt, ga jij ze allemaal verzamelen? Of kies je ervoor alleen de sets die je het leukst vind toe te voegen aan jouw verzameling. Of misschien vind je deze sets wel helemaal niet zo leuk. Ik ben benieuwd naar jouw mening over deze sets.

Some new 2018 sets. Even though sales of these new Polly Pocket designs started in 2018, there's a year-reference on the bottom of each set, and they start at 2017. This particular part of the messageboard is meant to show your new Mattel 2018 sets (look at the bottom of your set to see where the set belongs: 2017 or 2018). Love to see which sets you chose to collect!
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Ice Cream Truck - Pollyville

Bericht door Chantal » 06-07-2019 19:44

Vanaf het moment dat ik dit setjes zag vond ik hem leuk. Hij is niet heel veel groter dan de setjes Stable on the go en Home on the go uit 1994. Het popje is wel veel groter, en ook de binnenkant van dit setje is minder interessant. Er zit een interieur in, maar dat is zoals je ziet behoorlijk kleurloos. Ook de tekst op de buitenkant van de set is in reliëf gemaakt, maar weer in dezelfde kleur als het plastic. Dit had misschien leuker gekund, maar dat ijsje bovenop is wel heel erg leuk, net als het bord met het ijsjes-plaatje erop dat er los bij zit. Dit autootje hoort bij de Pollyville serie en heeft als artikelcode GGC40

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Hoewel ook dit popje door middel van de speciale Polly Stick techologie kan blijven plakken op de polly stick- stickers, zitten die er niet bij en zitten ze ook niet al in de set geplakt. Je kunt natuurlijk stickers van een ander setje gebruiken, dat lost het hele "probleem" op. Zoals je op de foto's kunt zien sluit het geheel niet heel goed af, terwijl ik hem alleen nog maar voorzichtig uit de verpakking had gehaald om hem op de foto te zetten. Als er intensief met een setje als dit gespeeld wordt weet ik niet hoe lang het heel blijft, maar voor mij, bij mijn Polly Pocket verzameling, vind ik hem gewoon leuk om te zien. Hij kan mooi naast de Pollyville Diner en Arcade in de kast geparkeerd worden :)


Dit hoort er bij de Ice Cream Truck set:
Polly
Straatbord met ijsje erop
Tafeltje
Stoel

Dit beweegt er in deze Polly Pocket:
De wieltjes kunnen draaien
De klep van de vriezer in het gele gedeelte kan omhoog geklapt worden
De klep van de vriezer in het blauwe gedeelte kan je van links naar rechts schuiven. Bij mijn set is het overigens zo dat het omhulseltje van deze "vrieskist" gewoon meteen al losliet. De enige reden dat dit niet uit de set is gevallen is dat het blauwe gedeelte achteraan een richteltje heeft, dat dit vriezer-ombouwtje tegenhoud.

Compleet: Ja

Plaats reactie