Surf and Sandventure Sandcastle

Weer wat nieuwe sets om te laten zien uit 2018. Eigenlijk zijn ze pas vanaf 2018 verkocht, maar het is eenvoudiger om de jaartallen die onderop staan aan te houden, net als bij de "gewone" Polly pockets. Er komen nog veel meer sets op de markt, ga jij ze allemaal verzamelen? Of kies je ervoor alleen de sets die je het leukst vind toe te voegen aan jouw verzameling. Of misschien vind je deze sets wel helemaal niet zo leuk. Ik ben benieuwd naar jouw mening over deze sets.

Some new 2018 sets. Even though sales of these new Polly Pocket designs started in 2018, there's a year-reference on the bottom of each set, and they start at 2017. This particular part of the messageboard is meant to show your new Mattel 2018 sets (look at the bottom of your set to see where the set belongs: 2017 or 2018). Love to see which sets you chose to collect!
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Surf and Sandventure Sandcastle

Bericht door Chantal » 06-07-2019 19:33

Ik heb een tijdje getwijfeld over dit setje. We zijn speciaal naar een speelgoedwinkel gereden om ze te bekijken en ik vond deze toch wel erg leuk. Het allerleukst vind ik het surfbord waar een van de popjes op kan staan en dat je het dan rond kunt laten draaien. Ik heb geprobeerd beide popjes erop te zetten maar dat was een beetje krap ;) Ook dit setje is voorzien van de Polly Stick popjes. Door ze op de speciale en bijgeleverde stickers te zetten blijven ze plakken. Omdat je die stickers overal in en op je set kunt plakken, kan je het popje dus neerzetten waar je wil. In de set zelf zitten al twee stickers: een op de surfplank en een op het bed. Toen we in de winkel stonden toch maar besloten om deze leuke Polly Pocket Surf and Sandventure Sandcastle te kopen. En ik heb er geen spijt van :)

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

In de verpakking van dit setje zat een leuk postertje met aan de achterkant een soort wensenlijstje. Nou, dat lijstje klopte wel ongeveer met mijn wensen ;) Het setje zit verpakt in een soort blister met karton achterop. Er zijn wel een paar dingetjes in deze set die ik "gemiste kansen" zou noemen. Zo was het leuk geweest als het paarse stoeltje linksbovenin en het donkerroze paneel daar onder aan elkaar verbonden waren, dan hadden ze samen kunnen draaien. Nu draai je ze een voor een en dat is best een gepriegel (maar het is natuurlijk niet gemaakt voor volwassenen, dat weet ik ook wel haha). Wat ik ook een beetje apart vindt is dat er een sticker op het bedje is geplakt. Ik snap dat dit het dekbed of een dekentje voorstelt, maar de popjes kunnen er niet op staan want er is te weinig ruimte boven, en als je ze er op legt moet je ze heel hard aanduwen om de sticker te laten raken. Dus een beetje een sticker waar je niet veel aan hebt. Wat ik dan weer wel kei leuk vind is de haai die je ziet als je het luikje in het schip openmaakt. En natuurlijk de schatkist, wie is er nou niet gek op schatkisten. Het artikelnummer van deze set is GCJ87.


Dit zit er bij de Surf and Sandventure Sandcastle set:
Polly
Shani
Twee jetski's
Velletje stickers

Dit beweegt er in deze Polly Pocket:
Het vlaggetje bovenop kan je draaien
Het paarse stoeltje draait
De grote roze stoel kan je draaien en dan zie je een paneel met zeemeermin.
Het luik in de boot kan opengeklapt worden, dan zie je een haai/grote vis
Zet een van de popjes op het surfbord en draai aan het paarse sterretje, je kunt het popje zo rond laten surfen
De schatkist kan open
De schelp kan open
De grote schelp aan de voorkant van de set kan open

Compleet: Ja

Libby
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-02-2016 21:31

Re: Surf and Sandventure Sandcastle

Bericht door Libby » 19-01-2020 22:58

Surf and Sandventure Sandcastle
Ja waar zal ik beginnen?? wat is eigenlijk niet leuk aan dit setje??
Het is compleet mer verrassende elementen. Vooral het water vind ik extreem goed gedaan.
Je krijgt echt de beleving van kabbelend water
Ook de zeemeermin - afbeelding vind ik super mooi !!
En de bijpassende vissen maken het wel echt af evenals de waterscootertjes.
Gewoon helemaal leuk !! Groetjes Libby :D

Plaats reactie