Party Pop party Hat

Weer wat nieuwe sets om te laten zien uit 2018. Eigenlijk zijn ze pas vanaf 2018 verkocht, maar het is eenvoudiger om de jaartallen die onderop staan aan te houden, net als bij de "gewone" Polly pockets. Er komen nog veel meer sets op de markt, ga jij ze allemaal verzamelen? Of kies je ervoor alleen de sets die je het leukst vind toe te voegen aan jouw verzameling. Of misschien vind je deze sets wel helemaal niet zo leuk. Ik ben benieuwd naar jouw mening over deze sets.

Some new 2018 sets. Even though sales of these new Polly Pocket designs started in 2018, there's a year-reference on the bottom of each set, and they start at 2017. This particular part of the messageboard is meant to show your new Mattel 2018 sets (look at the bottom of your set to see where the set belongs: 2017 or 2018). Love to see which sets you chose to collect!
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Party Pop party Hat

Bericht door Chantal » 27-10-2021 15:23

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Mocht jij vroeger voor je verjaardag ook een kinderfeestje geven? Wat staat jou daar nog het meest van bij? Ik kan me nog heel goed twee specifieke verjaardagen herinneren, maar wat ik vooral altijd heel leuk vond was de versiering. En die herinneringen en dat gevoel van toen kwamen weer even helemaal terug bij het openen van deze gezellig Polly Pocket Party Pop.
In elke feestmuts zit een heleboel leuk gekleurde confetti, verdeeld over drie lagen. Elk laagje moet je er uit trekken door middel van een touwtje dat aan de binnenkant van de party pop bungelt. In elk setje zitten natuurlijk ook speeltjes. In totaal zijn er 10 verschillende party pops, met in elk sets een ring, een taart, een popje, een velletje speciale polly stick stickers en dan nog enkele losse items.

De Party Pops kosten oorspronkelijk € 9,95 per stuk, wat ik vrij veel geld vind voor een feestmuts met een paar kleine dingetjes erin, maar dat is mijn mening. Ik denk dan: leuk om aan de jarige te geven, maar voor meerdere kinderen tijdens een kinderfeestje ben je toch meteen een flink bedrag kwijt. En hoewel ik het leuk vond om een setje te proberen, ben ik niet laaiend enthousiast. Dat komt misschien ook omdat ik net een Party Pop getroffen heb met voornamelijk groene items in een thema dat me niet persé aanspreekt. Had ik een setje getroffen met een diertjes of met andere kleuren dan was het al heel anders geweest, maar het is zoals het is. Ik heb in elk geval besloten niet alle tien de Polly Pocket Party Pops te gaan verzamelen, ik richt me liever op de setjes die me (wel) leuk(er) lijken.


Dit hoort er bij deze Party Pop:
Shani
Haarband-feestmuts voor Shani
Cadeautje
Microfoon
Gitaar
Ballon
Velletje stickers
Ring
Taart die je op de ring kunt klikken en waar het popje in past

Dit kan er bewegen in deze set:
Er kan niets bewegen in de Party Pop setjes, maar het openmaken van de verschillende laagjes is wel leuk om te doen. Je weet nooit van te voren welke set je krijgt.
Compleet: Ja

Plaats reactie