Tiny Twirling Music Box

Weer wat nieuwe sets om te laten zien uit 2018. Eigenlijk zijn ze pas vanaf 2018 verkocht, maar het is eenvoudiger om de jaartallen die onderop staan aan te houden, net als bij de "gewone" Polly pockets. Er komen nog veel meer sets op de markt, ga jij ze allemaal verzamelen? Of kies je ervoor alleen de sets die je het leukst vind toe te voegen aan jouw verzameling. Of misschien vind je deze sets wel helemaal niet zo leuk. Ik ben benieuwd naar jouw mening over deze sets.

Some new 2018 sets. Even though sales of these new Polly Pocket designs started in 2018, there's a year-reference on the bottom of each set, and they start at 2017. This particular part of the messageboard is meant to show your new Mattel 2018 sets (look at the bottom of your set to see where the set belongs: 2017 or 2018). Love to see which sets you chose to collect!
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Tiny Twirling Music Box

Bericht door Chantal » 05-03-2020 11:46

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Toen ik aan het bedenken was wat ik over dit setje zou vertellen, viel me ineens op dat er op dit setje geen Polly Pocket logo zit. En toen viel me ineens op, dat dat bij heel veel setjes van nu niet het geval is. Terwijl op de oude setjes van vroeger altijd een Polly Pocket logo stond. Gek toch, hoe je al een jaar of wat deze nieuwe serie kunt verzamelen, en dat zoiets opvallends nu dus pas opvalt. Deze Tiny Twirling Music Box Polly Pocket ziet eruit als een muziekdoosje. Het stelt een dansschool/theater voor, de muziek moet je er wel zelf bij bedenken. Het artikelnummer van deze set is GCJ88.

Hoewel de buitenkant er best schattig uitziet, en ik me voor kan stellen dat het er heel aantrekkelijk uit ziet voor jonge meiden, vind ik het zelf een matig setje. Ja, hij is best leuk om mee te spelen, kinderen zullen er veel verhaaltjes bij bedenken, maar om zo als aanvulling op mijn collectie in de kast te zetten vind ik hem wat minder. Waarom heb je hem dan toch gekocht, zal je je afvragen? Omdat dit het laatste setje van 2018 met kleine popjes was wat ik nog niet had, en tja, dan hoort hij er toch bij, en zo het geschiedde en staat hij nu in de kast bij de rest.


Dit hoort er bij Tiny Twirling Music Box:
Polly
Lila
Koets
Paard
Polly Stick stickervel

Dit beweegt er in deze set:
De vleugel van de piano kan open
Het plateautje op het podium kan draaien
Het klepje van de bar kan omhoog
De klep bovenin kan je openklappen zodat je 'achter de schermen" kunt kijken
Als de klep opengeklapt is zie je een kledingkast waarvan het deurtje open kan.

Compleet: Ja

Plaats reactie