Beach Vibes Backpack

Vanaf dit jaar zijn er nieuwe Polly Pockets gemaakt door Mattel. Ze zijn heel anders dan de vintage Polly Pocket sets, maar tegelijkertijd ook heel herkenbaar. Hier vind je een aantal van deze nieuwe Compact sets en Lockets. Wat vind jij van deze sets? De popjes hebben een speciaal laagje onder de voeten waardoor ze op speciale stickers blijven plakken, ook als je de set op zijn kop zet. Maar ze zijn er ook makkelijk weer af te halen en op een andere plek in je setje neer te zetten. Superleuk toch?!

Mattel started producing new Polly Pockets again in 2017. They are very different from the vintage sets we all love, but they are very familiar at the same time. The feet of these dolls are made of some sort of special material, that makes them stick on to special stickers. I like the idea! What do you think about these new sets?
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Beach Vibes Backpack

Bericht door Chantal » 08-02-2020 14:56

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Toen ik deze set voor het eerst in de winkel zag besloot ik dat ik hem te groot vond en hem niet zou gaan kopen. Dat bleef jarenlang zo, totdat ik een lijst ging maken met alle nieuwe Polly Pockets die gemaakt zijn vanaf 2017. En toen bleek dat er heel veel setjes gemaakt zijn, maar dat ik de meeste met de kleine popjes al had, en dan wil ik ook graag gewoon proberen alles met de kleine popjes bij elkaar te verzamelen, en nu heb ik deze Beach Vibes Backpack Polly Pocket dus alsnog gekocht. In de Sale, want dat is dan weer het voordeel van even wachten met kopen. Het artikelnummer van deze set is FRY40 en het setje hoort bij de Hidden Places serie.

Zoals je ziet, is de set verpakt in een doos en niet in een blister. Je moet de set zelf nog even in elkaar zetten want de voor- en achterkant zitten los verpakt. Ik vind het bijzonder dat je wel de voorkant van de koffer/rugtas ziet in de verpakking, maar niets van de speelset zelf, daarvan zie je alleen een plaatje op de achterkant. Natuurlijk zit er weer een velletje Polly Stick stickers bij, maar er zitten ook al enkele van die stickers in de set geplakt. Zo zit er een in de bovenste helft naast de totempaal en in het bootje zitten ook twee stickers geplakt waarop de popjes kunnen blijven staan. De rest van de stickers die je erbij hebt gekregen kan je naar hartelust in of op de set plakken, of zelfs op je nachtkastje als je daar graag een Polly Pocket popje hebt staan.


Dit hoort er bij Beach Vibes Backpack:
Polly
Shani
Bord met eten
Blender
Parasol
Bootje
klein rechthoekig dienblaadje met twee drankjes
velletje stickers

Dit beweegt er in deze Polly Pocket:
Bovenin zitten twee schuifdeuren, daar zit de slaapkamer achter
het trapje van de vlonder kan je naar beneden klappen (ivm het sluiten van de set)
Draai aan de totempaal en het rondje er links naast gaat draaien. Zet je daar een popje op draait ze dus mee rond.
Het groene tafeltje onder de slaapkamer kan je openklappen, dan wordt het een eettafel.
De Picknickmand kan open
De grote klep met daarop een handdoek afgebeeld kan open
Het luikje van de onderzeeër kan open.

Plaats reactie