Out of sight Campsite

Vanaf dit jaar zijn er nieuwe Polly Pockets gemaakt door Mattel. Ze zijn heel anders dan de vintage Polly Pocket sets, maar tegelijkertijd ook heel herkenbaar. Hier vind je een aantal van deze nieuwe Compact sets en Lockets. Wat vind jij van deze sets? De popjes hebben een speciaal laagje onder de voeten waardoor ze op speciale stickers blijven plakken, ook als je de set op zijn kop zet. Maar ze zijn er ook makkelijk weer af te halen en op een andere plek in je setje neer te zetten. Superleuk toch?!

Mattel started producing new Polly Pockets again in 2017. They are very different from the vintage sets we all love, but they are very familiar at the same time. The feet of these dolls are made of some sort of special material, that makes them stick on to special stickers. I like the idea! What do you think about these new sets?
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Out of sight Campsite

Bericht door Chantal » 26-06-2019 15:24

Dit setje was, samen met Pocket Size Picknick Compact de reden waarom ik toch al vrij snel begon te twijfelen of ik aan het verzamelen van de nieuwe serie Polly Pockets zou beginnen. Ik heb toen eerst de Flamingo Floatie set gekocht, en veel op internet gekeken. De beoordelen van de nieuwe sets waren niet echt denderend dus toen heb ik besloten het niet te doen en beter te sparen voor de "vintage" Polly Pocket sets, maar al snel bleek dat er nog maar weinig sets te vinden zijn die te betalen zijn en die ik nog niet heb. Uiteindelijk dus toch de stap genomen en tadaa, daar is 'ie dan: de Polly Pocket Out of Sight Campsite set. Het setje heeft artikelnummer FWN40 en heet in het Nederlands Shani's Camping avonturen.

Normaal gezien passen altijd alle spulletjes die erbij zitten netjes bij in de locket. Ik heb geprobeerd, en nog meer geprobeerd, en mijn man laten proberen. Toen die het ook opgaf dacht ik: oké, ik waag nog één poging, en jawel hoor. Het past. Net. Als je alles precies op de goede plek stopt. En er staat nergens wat die goede plek precies is, dus dat is best een beetje passen en meten. Het kwam er op neer dan het EHBO koffertje in het oranje gedeelte gestopt kan worden. Het popje en het paarse statief kunnen onderin, en dan kan je in het bovenste gedeelte het kook-ding stoppen en als je dan alles tegen weet te houden dat het er niet uit valt, heb je kans dat je set dicht past. Succes ;-)

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Dit hoort er bij Out of Sight Campsite:
Shani
Kampvuur kookset
EHBO koffer
Verrekijker op statief

Dit beweegt er in deze Polly Pocket:
Het oranje tentje bovenin kan je openklappen en dan verandert het in een lounge plek
Het kampvuurtje kan je draaien zodat het of een stenen muurtje is, of je een kampvuurtje ziet
De EHBO koffer kan open

Compleet: Ja, nieuw in geopende verpakking

Plaats reactie