Teeny Boppin Concert

Vanaf dit jaar zijn er nieuwe Polly Pockets gemaakt door Mattel. Ze zijn heel anders dan de vintage Polly Pocket sets, maar tegelijkertijd ook heel herkenbaar. Hier vind je een aantal van deze nieuwe Compact sets en Lockets. Wat vind jij van deze sets? De popjes hebben een speciaal laagje onder de voeten waardoor ze op speciale stickers blijven plakken, ook als je de set op zijn kop zet. Maar ze zijn er ook makkelijk weer af te halen en op een andere plek in je setje neer te zetten. Superleuk toch?!

Mattel started producing new Polly Pockets again in 2017. They are very different from the vintage sets we all love, but they are very familiar at the same time. The feet of these dolls are made of some sort of special material, that makes them stick on to special stickers. I like the idea! What do you think about these new sets?
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Teeny Boppin Concert

Bericht door Chantal » 26-06-2019 15:18

Dit leuke setje is een locket, zoals er vroeger ook kleine kettinkjes waren met daarin een mini Polly Pocket wereld. Dit setje is zoals je ziet geen ketting, maar kan als sleutelhanger gebruikt worden voor aan, bijvoorbeeld, een rugtas. Het setje lijkt iets minder te wegen dan de ouderwetse Lockets, en het is iets groter van formaat. Dit setje heet Polly Pocket Teeny Boppin' Concert in het Engels maar wordt bij Bol.com verkocht als "Shani's Concert" en heeft als artikelnummer FRY32. Hoewel ik er in eerste instantie van overtuigd was dat het onmogelijk was om alles wat er bij dit setje zit ook echt in de Locket op te bergen, moet ik toegeven dat het uiteindelijk is gelukt. Dit is zo'n setje waarbij de kinderen fijn kunnen spelen en de ouders daarna kunnen puzzelen om alles weer netjes bij elkaar te houden.

Ik vind de vorm erg leuk, ondanks dat de eerdere lockets ook al eens als stervorm verschenen is deze stermvorm vrolijker, iets boller vormgegeven. Ik heb het setje uiteindelijk weer terug in de verpakking gestopt omdat ik dat zo leuk vind staan in de kast boven. Vroeger stonden er nog wel eens leuke verhaaltjes op de verpakkingen, die heb ik tot nu toe nog niet kunnen ontdekken, maar het is niet erg lastig om voor deze set zelf wat te verzinnen. Shani is in dit geval de rockster, en is met haar gitaar (die echt in het koffertje past, yeah!!!!) op weg om een concert te geven. Er zitten geen losse stickertjes bij deze set, maar Shani blijft wel staan in het onderste gedeelte van de set, daar blijft ze door de speciale Polly Stick technologie zelfs staan als je het setje op z'n kop houdt. De microfoon en de gitaar blijven niet liggen, dus houd daar even rekening mee ;-)

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Dit hoort er bij Teeny Boppin' Concert:
Shani
Microfoon
Gitaar
Gitaarkoffer

Dit kan er bewegen in deze Polly Pocket:
De draaitafel van de DJ kan opengeklapt worden
Het drumstel kan naar beneden geklapt worden en stelt dan een soort podium voor
Het gitaartje past ook echt in het koffertje. Te leuk!

Compleet: Ja

Plaats reactie