Aqua awesome Aquarium

Vanaf dit jaar zijn er nieuwe Polly Pockets gemaakt door Mattel. Ze zijn heel anders dan de vintage Polly Pocket sets, maar tegelijkertijd ook heel herkenbaar. Hier vind je een aantal van deze nieuwe Compact sets en Lockets. Wat vind jij van deze sets? De popjes hebben een speciaal laagje onder de voeten waardoor ze op speciale stickers blijven plakken, ook als je de set op zijn kop zet. Maar ze zijn er ook makkelijk weer af te halen en op een andere plek in je setje neer te zetten. Superleuk toch?!

Mattel started producing new Polly Pockets again in 2017. They are very different from the vintage sets we all love, but they are very familiar at the same time. The feet of these dolls are made of some sort of special material, that makes them stick on to special stickers. I like the idea! What do you think about these new sets?
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Aqua awesome Aquarium

Bericht door Chantal » 26-06-2019 15:13

Alweer zo'n leuk Locket setje. Dit setje hoort net als de andere nieuwe lockets bij de Tiny Pocket Places serie. De naam van dit setje is op z'n Engels een hele mond vol; "Polly Pocket Aqua Awesome Aquarium". In het Nederland is het kort maar krachtig "Polly's Aquarium". Het artikelnummer van deze set is FRY33. Wat me opvalt als ik reviews lees over de nieuwe Polly Pockets is dat veel mensen die de oude variant kennen deze niet zo leuk vinden. dat kan ik me enigszins voorstellen. Maar wat ik niet helemaal begrijp is dat mensen zeggen dat de onderdeeltjes zo klein zijn. Ze zijn namelijk in veel gevallen groter dan de onderdelen bij de Polly Pockets van vroeger. Wat overigens wel klopt is dat het bij deze sets nóg lastiger is om alles goed in de locket terug te stoppen om hem dicht te kunnen doen, maar dat komt misschien ook omdat er bij deze sets 3-4 accessoires zitten, waar er bij de eerdere lockets vaak alleen een popje zat.

Ik vind dit een heel leuk, vrolijk setje. Het visje dat door het zandkasteel op de achtergrond kijkt naar wie de set vastheeft is gewoon erg leuk bedacht en als je hem niet vergelijk met sets van vroeger dan is het gewoon een superleuk, op zichzelf staande set die makkelijk mee te nemen is door hem bijvoorbeeld aan een tas te hangen. Leuk speelplezier voor onderweg of op visite! Er zitten geen extra Polly Stick stickertjes bij deze set, maar Polly kan wel blijven staan op het witte stukje in het onderste gedeelte van de set. Bij elke set zit trouwens netjes een gebruiksaanwijzing met daarop hoe je het popje kan schoonmaken zodat het weer plakt, want dat wordt na verloop van tijd natuurlijk wel wat minder. Gelukkig is dat een euvel dat eenvoudig is op te lossen.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Wat hoort er bij Aqua Awesome Aquarium?
Polly
Flippers die ze echt past
Dolfijntje
Kistje met 'goudstukken' er in

Wat beweegt er in deze Polly Pocket?
Het roze klepje bij het zandkasteel kan dichtgeklapt worden
Het paarse schelpje kan open en dan zie je een parel zitten.


Compleet: Ja

Plaats reactie