Hoppin Hangout

Weer wat nieuwe sets om te laten zien uit 2018. Eigenlijk zijn ze pas vanaf 2018 verkocht, maar het is eenvoudiger om de jaartallen die onderop staan aan te houden, net als bij de "gewone" Polly pockets. Er komen nog veel meer sets op de markt, ga jij ze allemaal verzamelen? Of kies je ervoor alleen de sets die je het leukst vind toe te voegen aan jouw verzameling. Of misschien vind je deze sets wel helemaal niet zo leuk. Ik ben benieuwd naar jouw mening over deze sets.

Some new 2018 sets. Even though sales of these new Polly Pocket designs started in 2018, there's a year-reference on the bottom of each set, and they start at 2017. This particular part of the messageboard is meant to show your new Mattel 2018 sets (look at the bottom of your set to see where the set belongs: 2017 or 2018). Love to see which sets you chose to collect!
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Hoppin Hangout

Bericht door Chantal » 26-06-2019 15:50

Kijk dan hoe leuk! Lila en haar konijntje hebben samen een konijnenparadijs gemaakt in de achtertuin, en Lila heeft zelfs een wandelwagen voor haar schattige konijntje gemaakt. Om te zorgen dat Nijn het niet te warm krijgt, kan het luifeltje natuurlijk open en dicht in deze Polly Pocket Hoppin' Hangout set. Ik vind dit echt zo'n schattig setje, lekkere zoete kleurtjes zoals we gewend waren van Polly Pocket. De andere nieuwe Lockets zijn allemaal vrij fel van kleur en dit setje is daar toch wel een beetje een uitzondering op. Als ik een meisje van 8 was geweest, dan wist ik wel welke ik uit zou zoeken. Aangezien ik nu over de 30 ben, koos ik ze gewoon lekker allemaal ;-) .

In dit setje zie je een konijnenhokje dat natuurlijk open kan en dat in vrolijke kleurtjes is geschilderd. Het konijn kan via de zijkant naar buiten en zo over het konijnentrapje naar de tuin lopen. In de tuin ligt een heerlijk loungekussen waar Lila op kan liggen terwijl het konijn lekker door de tuin scharrelt. Natuurlijk weet hij precies waar zijn favoriete snack verstopt ligt: onder het roze dekseltje liggen heerlijk sappige worteltjes te wachten op hem! Als het niet te warm is neemt Lila het konijn mee in de wandelwagen zodat ze hem aan Polly en Shani kan laten zien, want hij is toch ook gewoon heel leuk!

De Nederlandse naam van deze set is Lila's Konijn en hoort net als alle andere Lockets bij de Tiny Pocket Places serie. Het artikelnummer is GCN08. En als je nou denkt: dit komt me bekend voor, maar waarvan... Nou, in 1993 is er ook een Polly Pocket set gemaakt met soortgelijk thema, namelijk: Fuzzy Bunny Locket

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Dit hoort er bij Hoppin' Hangout
Lila
Konijn (naam onbekend)
Worteltjes
Wandelwagen voor konijn

Dit beweegt er in deze Polly Pocket
Het deurtje van het konijnenhok kan open en dicht
Het roze klepje onderin de set kan open en dicht, hier kan je de worteltjes in stoppen
De zonnekap van de wandelwagen kan open en dicht


Compleet: Ja

Plaats reactie