Scrubadub Pup Pet Washer

Vanaf dit jaar zijn er nieuwe Polly Pockets gemaakt door Mattel. Ze zijn heel anders dan de vintage Polly Pocket sets, maar tegelijkertijd ook heel herkenbaar. Hier vind je een aantal van deze nieuwe Compact sets en Lockets. Wat vind jij van deze sets? De popjes hebben een speciaal laagje onder de voeten waardoor ze op speciale stickers blijven plakken, ook als je de set op zijn kop zet. Maar ze zijn er ook makkelijk weer af te halen en op een andere plek in je setje neer te zetten. Superleuk toch?!

Mattel started producing new Polly Pockets again in 2017. They are very different from the vintage sets we all love, but they are very familiar at the same time. The feet of these dolls are made of some sort of special material, that makes them stick on to special stickers. I like the idea! What do you think about these new sets?
Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

Scrubadub Pup Pet Washer

Bericht door Chantal » 05-03-2020 11:32

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding



Dit setje is een beetje apart, want ondanks dat Polly hier het magische amulet dat ze van haar oma heeft gekregen draagt, staat onderop het wagentje 2014 vermeld, en de nieuwe Polly pockets zijn bij mijn weten pas sinds 2017 geproduceerd en sinds 2018 verkocht. Ik weet dus niet precies hoe het zit, maar ik weet wel dat deze Scrubadub Pup Pet washer als artikelnummer GDM10 heeft. Ik heb hem in Nederland niet te koop gezien, de mijne komt van Amazon. Het is een setje met een groot popje.

Ik vond het setje er op de foto's echt heel erg leuk uitzien, maar ik vind het persoonlijk wat tegenvallen, waarschijnlijk omdat het een set met een groot popje is, en ik de kleintjes gewoon leuker vind. Ik wist van te voren dat het een setje met groot popje was, dus dan kan het wel eens tegenvallen, of juist meevallen :) Het is in elk geval wel een vrolijk setje om te zien, en was deze in het klein gemaakt zou ik Polly er al helemaal mee door Pollyville zien scheuren, met Peaches achterin.


Dit hoort er bij deze Polly Pocket:
Polly incl kleding die uit kan
Peaches
Föhn
Borstel

Dit beweegt er in deze Scrubadub Pup Pet Washer:
Alleen de wielen draaien rond


Compleet: Ja

Plaats reactie