Wat meer over onbekende variaties

Soms kom je een set tegen waarvan je nergens anders informatie of plaatjes terug kunt vinden. Deel ze hier en wie weet kunnen we hem samen thuisbrengen. <br>

Every once in a while you may come across a set or part that is so unfamiliar that you can not find any other records about it. Please show them here and enlighten us with your findings. Some one else might just happen to know the particular set or item.
Plaats reactie
Chantal
Site Admin

Wat meer over onbekende variaties

Bericht door Chantal » 12-09-2018 10:36

Soms gebeurt het dat je een setje tegenkomt waar net iets anders aan is dan de al bekende set. Het eerste wat ik dan altijd doe is op de amerikaanse only polly pocket site kijken. Staat hij daar niet op? Dan raadpleeg ik een vriendin die ook Polly pockets verzamelt. Vaak ben ik dan al een eind op weg maar soms kom je niet verder en lijkt het erop dat je een variatie gevonden hebt die je nergens terug kunt vinden. Dit is natuurlijk superleuk, want wie wil er nou geen Polly Pocket die je verder eigenlijk nergens ziet, maar het is ook erg leuk om deze vondst te delen met andere verzamelaars en er zo misschien wat meer over te weten te komen. Als je dus zo'n setje of onderdeel hebt: laat hem zien zodat wij mee kunnen genieten en misschien met zijn allen wat informatie kunnen verzamelen over dat item.

Sometimes you come across an item that you can't seem to find on any collectors- or informational site about polly pockets. That can be delightfull because every collector wants to find or have that one special item that is so hard to get your hands on. It can also be very annoying since you (or atleast I Wink ) want to get to know everything about it. What I usually do in that sort of situations is take a look at the American Only Polly Pocket site. If I can't find it there I'll send Barbara an email or I'll ask a friend of mine that has a HUGE collection. If that doesn't help me out I look on ebay to see whether or not I can find it there and if after all this research I'm still nowhere near the answer I just like to think I have found a very special set Laughing Wink . This is where y'all can show these little gems you've found over the years so we can enjoy them with you and maybe just help each other out with some information about that particular set.

Plaats reactie