2005 Pooh Hoofd

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

2005 Pooh Hoofd

Bericht door Chantal » 03-03-2019 16:19

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ik ben gek op Winnie the Pooh, of eigenlijk: op knorretje. Ik heb eigenlijk altijd wel een knorretje bij me of een armbandje om met Knorrie er aan. Toen ik dus allerlei verschillende Pooh Polly Pockets zag was ik verkocht. Deze setjes heb ik al: Disney Winnie the Pooh Hunnypot, Disney Winnie the Pooh Treehouse playset en Disney Winnie the Pooh Ballon. Pas onlangs is het onderstaande Disney Polly Pocket - Pooh hoofd compleet, nu ik het vliegertje en alle vlindertjes erbij heb. En hoe gaaf is het dan dat je Knor (zo noem ik m meestal ;-) ) aan de vlieger kunt hangen en dat hij dan echt de vlinders uit de boom vangt met zijn vlindernetje.

De binnenkant van het setje laat Pooh zijn huisje zien, met bovenin een bed waarvan het dekbedje omhoog kan en onderin een tafel met twee stoelen. Er hangt een foto van Knorretje in de woonkamer en voor het huisje is een tuin, waarin je de boom neer kunt zetten. Er hoort een karretje bij, een mandje, drie losse vlindertjes met magneetjes en een ballon waaraan een popje kan hangen. In het netje en in de vlindertjes zitten kleine magneetjes waarmee je Knorretje ook echt de vlindertjes kunt laten vangen. En omdat ik gek ben van knorretjes, is dit natuurlijk wel heel erg leuk!

Plaats reactie