1999 Pooh armband

Plaats reactie
Chantal
Site Admin
Berichten: 1066
Lid geworden op: 06-02-2014 15:19

1999 Pooh armband

Bericht door Chantal » 06-07-2022 14:34

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Zoals je misschien al elders gelezen hebt ben ik gek op Pooh, of beter gezegd, op knorretje. Ik heb vaak paniekaanvallen als ik ergens heen moet, en in mijn tas heb ik dan altijd een kleine knorretje knuffel bij me, die geeft (klinkt misschien gek) even steun of het gevoel dat ik weer weet waar ik ben. Hoe blij was ik toen ik een appje kreeg van een vriendin dat ze deze setjes gevonden had. Wel voor haarzelf, maar ik wist niet eens van het bestaan af, dus de zoektocht kon beginnen. Ik zei setjes, want er zijn in elk geval ook een dalmatiër en een lion king setje van. Ze horen bij de Polly Pocket Disney Play and Carry serie. Het stoffen hoesje heeft aan de achterkant een zelfde stoffen bandje dat je met klittenband om je pols kunt vastmaken. In het setje zelf zie je het huisje van Pooh, helaas missen er bij mijn setje behoorlijk wat onderdelen, maar dat mag de pret niet drukken want het is Pooh zijn verjaardag!


Dit hoort er bij deze Play and Carry set
Pooh
Knorretje
Setje van drie rode ballonnen
Een luik met aan de ene kant een honingpot en aan de andere kant een gedekte verjaardagstafel met taart
Een stoeltje

Dit kan er bewegen in deze Polly Pocket:
Het luik (dat ontbreekt in mijn set) kan je omdraaien, dan krijg een ander tafereel
Het deurtje van het oventje kan open
De groene struik kan opgeklapt worden
Het bovenkantje van de set kan je nog openklappen, dan zie je pooh zijn bedje.

Compleet: Nee

Plaats reactie